חדשות בארץ

ליברמן ממשיך בהסתה: "האם תוקם מדינת הלכה עם קואליציית חושך?"

יו"ר ישראל ביתנו הצביע ותקף את הציבור החרדי: "האם תקום מדינה בשליטת הרב טאו והרב גולדקנופף, ולאן ילך הכסף"

  • ז' חשון התשפ"ג
(צילום: ALEX KOLOMOISKY / POOL)(צילום: ALEX KOLOMOISKY / POOL)
אא

שר האוצר אביגדור ליברמן הצביע הבוקר (שלישי) בקלפי, ותקף את הציבור החרדי: "השאלה היום היא לאיזו מדינה נתעורר מחר. אני מקווה שאנחנו נתעורר למדינה ציונית, ליברלית, סובלנית וחופשית ולא למדינת הלכה עם קואליציית חושך בשליטת הרב טאו והרב גולדקנופף. השאלה הנוספת היא לאן ילכו התקציבים, האם הכסף ילך לישיבות ולאברכים או שהכסף ילך להיי-טק ולחיילי צה״ל. המפלגה היחידה שלא מתפתלת ושלא מזגזגת בנושא הזה היא ישראל ביתנו. לכן אנחנו אופטימיים מאוד, ואני קורא לכל אזרחי ישראל לצאת ולהצביע".

יו"ר עוצמה יהודית ח"כ איתמר בן גביר הצביע אף הוא בשעות הבוקר המוקדמות ואמר: "בפתק שלנו מקבלים גם את נתניהו ראש ממשלה אבל גם ממשלת ימין מלא מלא. מספיק שנים היו תירוצים למה לא מיישמים מדיניות של הימין. עכשיו זו הזדמנות שנהיה יותר גדולים מגנץ ונבצע מדיניות ימין ימין".

נשיא המדינה יצחק הרצוג הצביע וקרא לאזרחי ישראל להצביע: "כל מי שחושב שקולו לא משנה, טועה. אני קורא לכל אזרחיות ואזרחי המדינה, ממשו את זכותכם וצאו להצביע".

ראש הממשלה יאיר לפיד הצביע יחד עם רעייתו בקלפי בתל אביב ואמר: "הבחירות האלה הן בין העתיד לבין העבר. תלכו היום להצביע בשביל העתיד של הילדים שלנו בשביל העתיד של המדינה שלנו".

יו"ר ש"ס אריה דרעי הצביע אף הוא השכם בבוקר ואמר: "השקיעו עשרות מיליונים בחברה הערבית כדי שלא תהיה מדינה יהודית אלא מדינת כל אזרחיה. זו שעה גורלית, אם כולם יעשו כמוני ויבואו להצביע יהיה 61 אם לא יהיו שוב בחירות"

כאשר אתם מגיעים אל הקלפי, אל תשכחו להביא איתכם אמצעי זיהוי עם תמונה ובכלל זה תעודת זהות או דרכון ישראלי תקף או רישיון נהיגה ישראלי תקף.

עבור אלה שעדיין לא יודעים היכן יצביעו משרד הפנים מפעיל מגוון אמצעים עבור הציבור לבירור מיקום ההצבעה: באתר משרד הפנים בכתובת www.moin.gov.il; במוקד המידע הטלפוני שמספרו 1800-222290 ובו מענה בשפות עברית, ערבית, רוסית, אנגלית ואמהרית; באמצעות הודעת טקסט למספר 050-8085500; ובאמצעות פקס למספר 1800-222291.

סמנכ"ל הידברות, ניר גרמי, בראיון ברדיו קול חי:

תגיות:אביגדור ליברמןבחירות 2022

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה