חם ברשת

סערה במנהטן: נכנס לבר במדי נאצי, והועף משם בבושת פנים - לא תאמינו על ידי מי

תקרית מוזרה ביותר במוצאי שבת האחרונה בבר במנהטן: גבר שנכנס כשהוא לבוש במדי נאצי - הוצא בבושת פנים, מבלי לקבל שירות, למרות שאין מדובר במקום יהודי

אא

סערה במנהטן: במוצאי שבת האחרונה נחגג בארה"ב חג נוצרי שבמסגרתו נוהגים להתחפש. 

תקרית מוזרה ביותר נרשמה כאשר בחור צעיר נכנס לבר של גויים כשהוא לבוש במדי ס.ס, וכשלזרועו קשור סרט עם צלב קרס. למרות שמדובר כאמור בבר שאינו יהודי, הבחור 'חטף' כהוגן, והוצא משם בבושת פנים - כשאיש מאנשי הצוות לא מוכן לשרת אותו. 

"אנשים ממש הזדעזעו", הסביר אחד המלצרים. "כולם דרשו ממנו לעזוב את המקום, ואנחנו לא הסכמנו לתת לו שירות".

"אתה רוצה לחטוף", שאל אותו מישהו מהנוכחים במקום. "תעזוב את המקום אם החיים שלך חשובים לך". 

בסרטון שהופץ לרשתות החברתיות נראה הבחור עם מדי הנאצי כשהוא מנסה להחליף מילים עם אחד הלקוחות, אבל זה משיב לו בחריפות כי הוא צריך לעזוב את המקום. "מה לא בסדר איתך?", שאלה אישה אחת. 

אחד הנוכחים בבר קם, ניגש אל הבחור במדי הנאצי, הצביע על הדלת והורה לו לצאת משם. "אף אחד מאיתנו לא ראה את האיש הזה לפני כן", סיפרה אחת העובדות ב'ניו יורק פוסט'.

כצפוי, התגובות ברשת היו נזעמות במיוחד, וגם אלו שהתייחסו לזה באדישות היות ו'מדובר בחג אז אפשר להבין' - קיבלו על הראש. כמו בדוגמה הזו, למשל, שבה אחד הגולשים כתב: 'זה האלווין. קחו שבוע חופש מלהיפגע..." 

אלא שאת אוסטין דלילו, התגובה הזו קצת הכעיסה: "אהה, לא ידעתי שלהיכנס כחייל שמייצג את מכונת המוות שהרגה מיליוני אנשים תמימים - זה משהו שלא צריך להיפגע ממנו. אחי הרע..."

תגובה נוספת שהתלהמה על הדברים הייתה של אישה שאמרה: "בכנות, זה כל כך מגעיל להמשיך לראות דברים כאלה ב-2022. נראה שאנשים חושבים שעבר הרבה זמן, כשלמעשה אני רק הדור השני אחרי השואה". בתגובה לזה, כתב הגולש הזה כי "בתוך כמה שנים אנשים עדיין יגידו את אותם דברים, אבל זה יהיה 'רק אחרי שלושה דורות'".

תגובות נוספות היו כאלה של גולשים שאמרו שזוהי לא התחפושת היחידה ה'מעליבה', ובכל זאת - יש כמו הסכמה קולקטיבית על תחפושות שהן גרועות ומעליבות כשלעצמן, כמו ללכת עם חולצה של צ'ה גווארה או לנין. "אנשים פשוט לא מבינים את ההשלכות של זה", כותב בחור בשם רוברט. "אם היו מבינים כמה הרס התחפושות האלה גוררות, אני בטוח שלא היינו רואים חצי מהן בשוק".

כתבות נוספות בנושא:

מהומה בארה"ב על רקע תחפושות של היטלר ונאצים - לרגל החג הנוצרי 'האלווין' 

תגיות:נאצימדיםברמנהטן

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה