חם ברשת

מהומה בארה"ב על רקע תחפושות של היטלר ונאצים - לרגל החג הנוצרי 'האלווין' 

בחור צעיר החליט להתלבש כנאצי לכבוד ה'האלווין' ולהיכנס - לא פחות ולא יותר - לשכונה שבה יש ריכוז גבוה של יהודים. אלו מקצת התגובות שפורסמו לאחר מכן ברשת

אא

בחור צעיר החליט להתלבש כנאצי לכבוד ה'האלווין' ולהיכנס - לא פחות ולא יותר - לשכונה שבה יש ריכוז גבוה של יהודים. אלו מקצת התגובות שפורסמו לאחר מכן ברשת:

ג'נוסייד (רצח עם) זה לא אביזר. תחפשו תחפושות אחרות..."

אתמול, בחור צעיר שלבוש כמו היטלר ל'האלווין' - התהלך ברחובות סמוך לאוניברסיטת וויסקונסין -מדיסון, שבהם יש ריכוז גבוה של יהודים. היטלר הרג 95% מהקרובים שלי באירופה, רבים מהם במחנות הריכוז".

"יש לנו בחילה לראות גבר שהתחפש לאדולף היטלר כדי לחגוג את ליל כל הקדושים במדיסון יו. כשתקריות אנטישמיות מתגברות בבית הספר המסוים הזה וברחבי המדינה, התחפושת הזו נועדה לעשות דבר אחד, ודבר אחד בלבד - להפיץ שנאה"

***

הסופר והשחקן יובל אברמוביץ' כתב כך בעמוד הפייסבוק שלו:

***

בחור בשם דיוויד כץ כותב: "כשהייתי ילד, לא הייינו חוגגים האלווין משום שזה היה הלילה הגרוע ביותר לפוגרומים כנגד יהודים, באירופה".

***

"אם אתה רואה השנה תחפושת של נאצי ב'ליל כל הקדושים' - דע שחלה עליך חובה מוסרית"

בתגובה לציוץ עונה בחור אחר כי ללכת לכלא בגלל שתקפת את האנשים האלה, זה ממש לא הפיתרון: "יותר טוב לחנך את האנשים האלה וללמד אותם על נפילת הצבא הגרמני במלחמת העולם השנייה, ומדוע כל המפלגה הנאצית הייתה דבר רע. ללכת לכלא על תקיפה שלהם - היא לא הדרך הטובה ביותר לעשות דברים. למעשה, בכך הם מנצחים בסופו של דבר".

 

***

"ללבוש מדים נאציים כתחפושת ליל כל הקדושים הוא 100% מישהו שבודק תגובות כדי לראות אם הוא יכול להתחמק מלהיות נאצי ב-364 הימים האחרים של השנה. אל תיקחו זאת בקלות ראש".

כתבות נוספות בנושא:

סערה במנהטן: נכנס לבר במדי נאצי והועף משם בבושת פנים - לא תאמינו על ידי מי

 

תגיות:ויראליהאלווין

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה