חדשות בארץ

אמסלם: "השמאל יגיש הצעת חוק לאיסור ברית המילה"

"מדינת ישראל על סף אובדן זהותה היהודית", הזהיר ח"כ דודי אמסלם, "חברי ממשלת השמאל עשו הכל כדי לפגוע בגיור, בכשרות, בפיטורי הראשון לציון"

  • כ"ח תשרי התשפ"ג
(צילום: מרים אלסטר / פלאש 90)(צילום: מרים אלסטר / פלאש 90)
אא

חבר הכנסת דודי אמסלם טען הבוקר (ראשון) כי מדינת ישראל נמצאת על סף אובדן צביונה היהודי. "בשנה וחצי האחרונות היה כרסום מתמשך בזהות היהודית של המדינה. חברי ממשלת השמאל עשו הכל כדי לפגוע בגיור, בכשרות, בפיטורי הראשון לציון. נראה היה כי הם מתחרים ביניהם מי יפגע יותר בזהות היהודית", אמר בראיון לכאן רשת ב'.

"כל אחד ממרצ או מיש עתיד יכול להגיש הצעת חוק לאיסור קיום ברית מילה - זה השלב הבא", אמר. להפתעת המראיינים קלמן ליבסקינד ואסף ליברמן, הזכיר אמסלם את העובדה שח"כ זנדברג הגישה הצעת חוק נגד הנחת תפילין לקטין. "אם הם נלחמו נגד דוכני חב"ד בכניסה לבתי ספר – הם יילחמו גם נגד ברית מילה. בדיוק כמו השחיטה הכשרה בחוץ לארץ, שנאסרה". עוד הזכיר אמסלם את הקיצוץ בשעות לימודי התנ"ך בבתי הספר.

אמסלם הוסיף ואמר כי אם הימין לא יקבל 61 מנדטים בבחירות הקרובות, תוקם ממשלת שמאל-ערבים. "אחמד טיבי יהיה שר בכיר, איימן עודה יהיה אף הוא שר. מנסור עבאס יהיה שר לביטחון פנים", הזהיר.

אמסלם קרא להקים ועדת חקירה ממלכתית למשפט נתניהו ולהעמיד לדין את כל מי שהיה מעורב בהגשת כתבי האישום. "אני עוקב אחרי משפט נתניהו מתחילתו ועד סופו. יש כאן תפירת תיק לראש ממשלה מכהן. האנשים האלה צריכים לשבת בבית סוהר, ממנדלבליט ועד שי ניצן. ראינו כאן הפיכה מלאה", תקף.

מהליכוד נמסר: "דעותיו של חבר הכנסת אמסלם הן שלו ואינן מחייבות. כל דיון בנושא רפורמות כאלו ואחרות ייעשה בצורה אחראית ושקולה. שום החלטה שתתקבל לא תחול רטרואקטיבית על משפט נתניהו שקורס לנגד עיני הציבור".

תגיות:דודי אמסלםבחירות 2022

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה