חדשות בארץ

"בושה": ההתבטאות המקוממת של רם בן ברק נגד נתניהו

לאחר פגישת העדכון הביטחונית של ראש הממשלה לפיד עם ראש האופוזיציה נתניהו, השתלח ח"כ רם בן ברק מיש עתיד בנתניהו: "אנחנו מבינים שיש לו בעיות נפשיות כאלו ואחרות". ח"כ גלית דיסטל אטבריאן: "האנשים הנכונים לא מסוגלים להסית אף פעם כי הם נולדו עם כפית של ממלכתיות בפה"

  • י' אב התשפ"ב
נתניהו ולפיד (צילום: חיים צח, לע"מ)נתניהו ולפיד (צילום: חיים צח, לע"מ)
אא

יו"ר ועדת החוץ וביטחון, רם בן ברק (יש עתיד), סיפק היום (ראשון) התבטאות חריגה ומקוממת נגד ראש האופוזיציה בנימין נתניהו, וזאת לאחר פגישת העדכון הבטחונית שהתקיימה בין נתניהו וראש הממשלה יאיר לפיד.

בראיון לרדיו "קול רגע", אמר בן ברק: "מאוד שמחתי לראות שמהצד הנכון של השולחן יושב ראש הממשלה יאיר לפיד, ומהצד השני יושב ראש האופוזיציה נתניהו. זה מאוד הרגיע אותי".

"זה האיש שלא נותן גיבוי לשרים שלו, הוא לא נותן קרדיט לאף אחד. הכול אני ואני ואני", הוסיף בן ברק. "קשה לו במצבים האלה. אנחנו מבינים שיש לו בעיות נפשיות כאלו ואחרות, וזה בסדר. לומדים לחיות, כל זמן שהוא באופוזיציה – הכל בסדר".

דבריו של בן ברק חוללו סערה ברשת. חברת הכנסת גלית דיסטל אטבריאן מהליכוד הגיבה: "רם בן ברק טען היום שלנתניהו יש בעיות נפשיות. וזה בסדר גמור. זאת אינה הסתה. האנשים הנכונים לא מסוגלים להסית אף פעם כי הם נולדו עם כפית של ממלכתיות בפה. הייתי ממשיכה להרחיב בנושא אך לצערי אין לי זמן, אני בחודש התנצלויות נרחב בתקשורת כי לפני שנה אמרתי באיזה כנס את המילה 'אקונומיקה'".

בן ברק התנצל בהמשך על דבריו וכתב בטוויטר: "ההתבטאות שלי כי אי התייצבותו של ראש האופוזיציה נתניהו לפגישות עדכון עם ראש הממשלה לפיד כמתחייב נובעת מבעיות אישיות - אינה במקומה, ועל כך אני מתנצל".

תגיות:רם בן ברקבנימין נתניהו

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה