חדשות בארץ

פרשת מוישי קליינרמן | 124 יום להיעדרו: מעצרו של אחד החשודים הוארך 

מעצרו של אחד החשודים במעורבות בהיעלמותו של מוישי קליינרמן בן ה-16 הוארך ב-4 ימים נוספים. החיפושים אחר הנעדר ממשיכים בעיצומם

  • ד' אב התשפ"ב
מוישי קליינרמן (צילום: באדיבות המשפחה)מוישי קליינרמן (צילום: באדיבות המשפחה)
אא

בית המשפט האריך את מעצרו של החשוד במעורבות בהיעלמותו של מוישי קליינרמן בן ה-16 ממודיעין עילית, בארבעה ימים נוספים. החשוד הוא סלומון אברמוב בן 35 מירושלים, שאמו של מוישי טענה כי החשוד היה בקשר עם בנה. "שמעתי את השם הזה בבית", אמרה.

עוד מסרה המשפחה: "היחידה החוקרת נמצאת בקשר רצוף עימנו ומעדכנת אודות ההתקדמות בחקירה, והכל במסגרת המותרת בהתאם לצו איסור הפרסום. אנו רואים מחויבות עמוקה של כל העוסקים בפרשה החל מרמת המפכ"ל, מפקד המחוז, ראש הימ"ר ועד אחרון שוטרי היחידה החוקרת".

"אנו סומכים על המשטרה שתבצע כל פעולה שצריך על מנת לאתר את מויישי הנעדר מזה 124 יום ולהשיבו הביתה, ובהתאם אנו דורשים כי הנושא לא ירד מסדר היום. במקביל, אנו שוב פונים לשר הביטחון ולרמטכ"ל שיאפשרו ליחידות המיוחדות לאיתור נעדרים של הצבא לסייע באיתור מקום הימצאו של מוישי. טרם קיבלנו התייחסות כלשהי לפנייתנו לשר הבטחון גנץ שנעשתה לפני למעלה מ-3 שבועות. אנו מודים לעם ישראל ומבקשים שימשיך להתפלל לחזרתו של מוישי שלנו הביתה", לשון הודעת המשפחה.

צו איסור פרסום הוטל על כל שאר פרטי החקירה. עו"ד רועי אטיאס שמיצג את אברמוב מסר בתגובה: "למען הסר ספק אף אחד לא יכול לחשוד במרשי, גם לא היחידה החוקרת, בכך שגרם להיעדרותו של הנער. אין לי צל של ספק שבסוגיית ההיעדרות מרשי ינוקה מכל חשד בזמן הקרוב".

ביום חמישי האחרון שוחרר החשוד השני בפרשת ההיעלמות ממעצר ללא כל תנאים מגבילים.

במקביל, יחידת הכלבנים לישראל ממשיכה את החיפושים אחר הנער הנעדר. היחידה סורקת את השטח עם אפליקציה ייחודית, ומרחיבה את רדיוס החיפושים תוך שימת לב למקומות רחוקים ונידחים יותר. "המשימה טרם הושלמה. אנו לא מתייאשים, ונמשיך לחפש עד שבעזרת ה' נגיע אליו", נמסר מיכ"ל.

במהלך החיפושים אחר קליינרמן, מחפשת המשטרה נעדר נוסף בשם משה אילוביץ, בן 37 ואב לחמישה ממבוא מודיעים. אילוביץ נראה לאחרונה בערב ל"ג בעומר לפני 3 שנים במירון, ומאז נעלמו עקבותיו.

תגיות:מוישי קליינרמןנעדר

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה