חדשות בארץ

אדלשטיין: פורש מהמרוץ לראשות הליכוד, לא אתמודד מול נתניהו

נתניהו בירך על החלטתו של אדלשטיין: "בטוח שנעבוד יחד, כפי שעשינו בעבר, למען ניצחון הליכוד ולמען ניצחון גדול למדינת ישראל"

אדלשטיין ונתניהו, ארכיון (צילום: מרים אלסטר, פלאש 90)אדלשטיין ונתניהו, ארכיון (צילום: מרים אלסטר, פלאש 90)
אא

חבר הכנסת יולי אדלשטיין הודיע הערב (חמישי) כי החליט שלא להתמודד על ראשות הליכוד מול היו"ר המכהן, ראש האופוזיציה בנימין נתניהו.

"בכל דרך בה הלכתי, תמיד העמדתי את תנועת הליכוד בראש מעייני", מסר אדלשטיין. "הליכוד מחבר את רעיון ארץ ישראל השלמה, מחבר אנשים מכל המגזרים, מחבר מגוון דעות ורעיונות – הליכוד הוא של כולנו, ויחד נתקן את מחדליה של ממשלת לפיד-בנט בכלכלה, בחינוך, בתחבורה, בבריאות ובביטחון".

"כל החלטה שלקחתי נבעה מתוך מטרה לקדם את הערכים הללו, ומתוך האמונה כי הליכוד והמחנה הלאומי הם אלה שצריכים להנהיג את מדינת ישראל. כעת, כשאנחנו ניצבים בפני מערכת בחירות קריטית למדינת ישראל, אינני יכול לגרור את תנועת הליכוד לעימות בשורותיה ולכן החלטתי להסיר את מועמדותי לראשות המפלגה בבחירות הקרובות".

"החלטתי זו נובעת מהרצון לליכוד השורות ולניצחון. במערכת הבחירות הנוכחית נעשה שינוי ונפעל אחרת. הדרך בה נצעד להשיג את מטרתנו תהיה חשובה ומשמעותית – ננצח ברגישות, בנחישות ובחוכמה. זה הזמן להיות מלוכדים, כמשמעות שם מפלגתנו. יחד עם יו"ר הליכוד, בנימין נתניהו, אוביל לניצחון המחנה הלאומי בבחירות ולהקמת ממשלת ימין על מלא".

כזכור, אדלשטיין הודיע באוקטובר האחרון על כוונתו להתמודד מול נתניהו על הנהגת הליכוד. בעקבות פרישתו מהמרוץ, הבחירות המקדימות לראשות הליכוד ככל הנראה יתבטלו.

נתניהו בירך את אדלשטיין על החלטתו: "אני בטוח שנעבוד יחד, כפי שעשינו בעבר, יחד עם כל חברי המפלגה למען ניצחון הליכוד ולמען ניצחון גדול למדינת ישראל".

תגיות:יולי אדלשטייןבנימין נתניהובחירות 2022

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה