חדשות בארץ

אדלשטיין: אתמודד מול נתניהו על הנהגת הליכוד

חבר הכנסת יולי אדלשטיין הודיע כי יתמודד מול יו"ר הליכוד בנימין נתניהו על הנהגת המפלגה: "ארבע פעמים לא הצלחנו להרכיב ממשלה לאומית בראשות הליכוד, הגיע הזמן להחליף דיסקט"

אדלשטיין ונתניהו (צילום: David Cohen/Flash90)אדלשטיין ונתניהו (צילום: David Cohen/Flash90)
אא

חבר הכנסת יולי אדלשטיין הודיע הערב (שני), כי בכוונתו להתמודד בפריימריז לראשות הליכוד מול יו"ר המפלגה הנוכחי בנימין נתניהו.

"צריך להחליף את הדיסקט", אמר אדלשטיין בריאיון לעמית סגל בחדשות 12. "החלטתי להתמודד לראשות התנועה. הממשלה הנוכחית פשוט מסוכנת למדינת ישראל. ארבע פעמים עשינו בחירות, ארבע פעמים הליכוד זאת הסיעה הגדולה בפער בכנסת – וארבע פעמים לא הצלחנו להרכיב ממשלה לאומית בראשות הליכוד. אם לא נעשה חשבון נפש רציני בבית – נישאר באופוזיציה לשנים ארוכות".

"הבחירה האמיתית של חברי הליכוד, מתפקדי הליכוד, לא תהיה ביני לבין בנימין נתניהו", הצהיר אדלשטיין, "היא תהיה ביני לבין לפיד. עם נתניהו ארבע פעמים נכשלנו בהרכבת הממשלה, איך פתאום נצליח בפעם החמישית?".

אדלשטיין הוסיף כי "נתניהו היה ראש ממשלה עם הישגים רבים, אבל העובדות מדברות בעד עצמן. ההתמודדות היא ביני לבין יאיר לפיד או הממשלה הנוכחית, שהיא מסוכנת והיא מנוהלת בידי מרצ והתנועה האסלאמית". לדבריו, כמנהיג הליכוד הוא יוכל להקים ממשלה בכנסת הנוכחית ללא צורך בפיזורה: "לא חייבים בחירות. בכנסת יש יותר מ-70 מנדטים של המחנה הלאומי, ואני בטוח שכאשר אעמוד בראשות הליכוד יכול להיות שבלי בחירות נרכיב ממשלה לאומית". אדלשטיין הבהיר, כי גם אם יפסיד בפריימריז – לא יפרוש מהליכוד.

מסביבתו של נתניהו נמסר בתגובה כי ''הליכוד היא מפלגה דמוקרטית. בנימין נתניהו נבחר שוב לראשות הליכוד ברוב עצום של 72.5% רק לפני פחות משנתיים. כל מי שמעוניין להתמודד על ההנהגה מוזמן לעשות זאת בפריימריז".

חבר הכנסת מיקי זוהר הגיב על הודעתו של אדלשטיין: "הליכוד תנועה דמוקרטית, אולי היחידה כיום במפה הפוליטית. מי שרוצה – מוזמן להתמודד. בעזרת השם נמשיך לתמוך בבנימין נתניהו ונדאג שינצח כל מועמד".

תגיות:יולי אדלשטיין

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה