המצעד

5 דברים שתוכלו לעשות ממש עכשיו כדי להגיע לסוף יום עם חיוך

מגיעים מותשים לסוף היום? 5 עצות מעולות שיעזרו לכם להגיע לסוף היום שמחים ומלאי סיפוק

(צילום: shutterstock)(צילום: shutterstock)
אא

מכירים את זה שאתם מגיעים לסוף יום וקורסים על המיטה או על הספה? למומחים שונים יש עצות מעולות שיעזרו לכם לסיים את היום מלאי סיפוק ולא מותשים. אספנו לכם 5 טיפים שיתנו לכם בדיוק את הכוח להצליח.

1. קומו מוקדם

זה אולי לא נשמע הגיוני בהתחלה, אבל מחקרים מראים בבירור - איך שתתחילו את היום ישפיע מאוד על איך שתסיימו אותו. קמתם מוקדם אחרי שנת לילה טובה? רוב הסיכויים שתסיימו את היום בהתאם. נכון, זה לא תמיד אפשרי, במיוחד כשיש תינוקות וילדים קטנים. מומלץ ואפילו רצוי להוסיף שנת צהריים אם אתם זקוקים לכך. יתכן שזה מה שייתן לכם את הכוח לכל היום כולו.

(צילום: shutterstock)(צילום: shutterstock)

 

2. תכננו את היום שלכם כבר מהלילה

יום מוצלח מתחיל כבר מהלילה הקודם. אם לא הצלחתם לתכנן בערב, תכננו מייד על הבוקר אחרי התפילה. הכינו רשימה של כל מה שאתם רוצים לעשות במשך היום. אל תחשבו הרבה. פשוט "זרקו" על הדף כל מה שיש לכם לעשות, ואז חלקו לקטגוריות על פי סדר עדיפויות. נסו להספיק בבוקר משימה אחת שממש לא בא לכם לעשות. תהיו בהלם מתחושת הסיפוק וההישג שתרגישו.

(צילום: shutterstock)(צילום: shutterstock)

 

3. שאו תפילה

מחקרים ברחבי העולם מראים שאדם המקדיש זמן לחיבור ומיקוד פנימי בבוקר, מגביר את הפרודוקטיביות שלו במהלך היום ומסיים את היום עם הרבה יותר סיפוק. כמובן, רבותינו ז"ל אמרו את זה הרבה קודם, ותקנו לנו תפילות מסודרות במהלך היום. תוסיפו לזה את העצה של רבי נחמן לדבר עם השם יתברך כמו עם חבר טוב, ותקבלו מתכון מוצלח ליום מבורך.

(צילום: shutterstock)(צילום: shutterstock)

 

4. עובדים על אוטומט? תעצרו רגע

נסו להכניס במהלך היום הפסקות קטנות. לקפה, לתפילת מנחה, תהילים, עיון בעיתון או כל דבר שייתן לכם קצת הפוגה מהמרוץ. ההפסקות הקטנות האלו ימלאו אתכם באנרגיה ויתנו לכם את הכוח להמשיך. זוכרים את מנוחת הצהריים מהסעיף הראשון? גם היא עצירה מבורכת לתוספת כוח. בנוסף: דרשו מעצמכם להצליח, אבל תהיו מציאותיים. אל תצפו לכבוש את כל המשימות ביום אחד. צאו מנקודת הנחה שחלק מהמשימות בדף המשימות היומי שלכם יעבור למחר או למחרתיים, וזה בסדר.

(צילום: shutterstock)(צילום: shutterstock)

 

5. אכלו בריא

או לפחות נסו להפוך את התפריט שלכם לתפריט שנותן לכם כוח, ולא כזה שלוקח מכם את כל האנרגיה. כמה ארוחות קלילות במהלך היום, חטיפים בריאים של פירות, תמרים ואגוזים - יעבדו הרבה יותר טוב מאשר קפה ושוקולד.

והכי חשוב, אל תשכחו שתמיד אפשר להתחיל מהתחלה ולנסות שוב. אחרי הכל - מחר יום חדש.

(צילום: shutterstock)(צילום: shutterstock)

אהבתם את הטיפים? יש לכם כמה משלכם? שתפו את כולם בתגובות.

תגיות:טיפיםTOP5

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה