חדשות בארץ

סגן שר הדתות מודה: לא אצליח לקדם את רפורמת הגיור

מתן כהנא שיבח את יו"ר רע"מ מנסור עבאס: "מנהיג עם קול אמיץ". על ח"כ עידית סלמן: "הוכיחה במעשיה שאינה חלק מימינה"

(צילום: אבשלום ששוני / פלאש 90)(צילום: אבשלום ששוני / פלאש 90)
אא

בקואליציה מבינים, ואף מודים פומבית, כי בשלב הזה הם לא יצליחו לקדם רפורמות בנושאי דת ומדינה. הבוקר (שלישי) הייתה זו שרת התחבורה ויו"ר מפלגת העבודה מרב מיכאלי שאמרה בכנס תקשורת כי לא תצליח לקדם את הרפורמה בנושא תחבורה ציבורית בשבת.

מאוחר יותר באותו כנס, גם סגן שר הדתות ח"כ מתן כהנא (ימינה) הודה כי לא יצליח לקדם את רפורמת הגיור, אותה ביקש לקדם בחקיקה עוד בכנסת הנוכחית: "אני מודה פה בצער שכנראה בנושא הגיור לא אצליח להעביר את החוק שאותו רציתי לקדם, אם כי אנחנו מנסים לראות מה כן אפשר לעשות כדי לפתוח את נושא הגיור". עם זאת, כהנא אמר כי הוא שמח מאוד על רפורמת הכשרות שקודמה על ידו.

על ח"כ עידית סילמן, חברת מפלגתו שהצביעה נגד מינויו לשר הדתות מה שהביא להפלת ההצעה, וקודם לכן נעדרה מההצבעה על חוקי יו"ש, אמר סגן שר הדתות: "עידית הוכיחה במעשיה שהיא אינה חלק מימינה ויהיו לכך השלכות".

על יו"ר רע"ם, ח"כ מנסור עבאס, אמר כהנא: "אם היו אומרים לי שאני אגיד את זה לפני שנה וחודשיים לא הייתי מאמין, אבל מנסור עבאס הוא מנהיג עם קול אמיץ". לדבריו, חייבים לתת הזדמנות לממשלה הנוכחית, שכן מה "שנחוץ עכשיו זה הביחד". עם זאת, הוא הודה ש"אם פעם אחר פעם ימשיכו להצביע מבפנים נגד הקואליציה, יהיה קשה להחזיק את הממשלה הזו".

תגיות:גיורמתן כהנארפורמות

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה