חדשות בארץ

רוסיה תוקפת את לפיד, פיגוע דקירה בחיפה: סיכום חדשות החג

שר הביטחון בני גנץ החליט להסיר את הסגר על יהודה ושומרון במהלך חול המועד. התחזית: שרבי בתחילת חול המועד, ירידה ניכרת בטמפרטורות בהמשכו. כל מה שחשוב לדעת

אא

שר הביטחון בני גנץ החליט להסיר את הסגר על יהודה ושומרון במהלך חול המועד. ההחלטה התקבלה הערב בתום הערכת מצב טלפונית בהשתתפות הרמטכ"ל וראש אמ"ן, ראש השב"כ וסגנו, מתאם פעולות הממשלה בשטחים ובכירים ביטחוניים נוספים. הערכות מצב ימשיכו להתקיים בהתאם להתפתחויות.

מלשכת שר הביטחון נמסר כי הוא "ביקש להביע הערכה לפעילות המדויקת והרחבה לאורך סוף השבוע בכלל הגזרות של כלל כוחות הביטחון. עוד ציין שר הביטחון, כי ישראל תמשיך לפעול מול הטרור באופן ממוקד ולבלום את כל מי שיבקש להפר את הסדר הציבורי. לצד זאת, הדגיש שר הביטחון את חשיבות המשך השמירה על חופש הפולחן והכלכלה".

במהומות האלימות אתמול בהר הבית נעצרו קרוב ל-500 מתפרעים פלסטינים, רובם שוחררו כבר מהמעצר. במהלך המהומות, שהחלו בשעה 04:00 לפנות בוקר, יידו מאות המתפרעים אבנים וזיקוקים והשליכו קרשים לעבר כוחות הביטחון. לאחר שהמתפרעים יידו אבנים לכיוון הכותל המערבי, נכנסו כוחות משטרה לשטח ההר ופיזרו את ההתפרעות. הפלסטינים דיווחו על כ-150 פצועים. שלושה שוטרים נפצעו באורח קל מיידוי אבנים, שניים מהם פונו לקבלת טיפול רפואי

מחבלת בת 15 דקרה אתמול בגן הזיכרון בחיפה גבר בן 47, ופצעה אותו באורח קל. מדובר בבתו של פלסטיני, ששימש בעבר כסייען של כוחות הביטחון וקיבל מקלט בישראל. האב התקשר למוקד 100 של המשטרה וסיפר כי בתו מתכננת לבצע פיגוע. הפצוע בפיגוע שוחרר היום מבית החולים רמב"ם לביתו.

משרד החוץ הרוסי הגיב אמש (שישי) בחריפות על דברים שאמר שר החוץ יאיר לפיד בשבוע שעבר, בהם האשים את רוסיה בביצוע פשעי מלחמה באוקראינה. בהודעת המשרד נטען כי דבריו של לפיד הינם "מתקפה אנטי-רוסית", והם מהווים "ניסיון ציני" להסיט את תשומת הלב העולמית מהסכסוך המתמשך בין ישראל והפלסטינים.

 

תחזית מזג האוויר

מחר, יום ראשון, יהיה מעונן חלקית עד בהיר. תחול עלייה ניכרת בטמפרטורות, הלחות תרד וייעשה שרבי ברוב האזורים. בשעות הבוקר ינשבו רוחות מזרחיות חזקות בהרי הצפון והמרכז. ייתכן אובך.

מזג האוויר ביום שני יהיה שרבי. בבוקר ינשבו רוחות דרום מזרחיות ערות באזורים נרחבים. במהלך היום יוסיפו לנשב רוחות דרומיות חזקות בדרום, שם צפוי להיות אביך, ואף ייתכנו סופות חול מקומיות. ברוב האזורים ייעשה אביך. בשעות הצהריים יחל לחדור לאזור החוף ולשפלה אוויר קריר יותר ולח.

ביום שלישי יהיה מעונן חלקית עד בהיר. תחול ירידה ניכרת בטמפרטורות, והן ישובו להיות רגילות לעונה. ביום רביעי יהיה מעונן חלקית. תחול ירידה קלה נוספת בטמפרטורות, והן יהיו נמוכות במעט מהרגיל לעונה. בצפון הארץ ומרכזה ייתכן טפטוף עד גשם מקומי קל.

תגיות:רוסיהיאיר לפידבני גנץסגר

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה