בריאות ותזונה

המשקה שכובש את הרשת: זה מה שיקרה לגופכם אם תצרכו...מי צימוקים

סביר להניח שעל המשקה הזה עוד לא שמעתם, אבל היתרונות הבריאותיים שלו מוכרים מזה שנים רבות בקרב חסידי הרפואה ההוליסטית, שמקורה בהודו. תזונאית הודית ממליצה לפתוח את הבוקר עם מי צימוקים, וגם אתם תופתעו כשתקראו מדוע

אא

סביר להניח שעל המשקה הזה עוד לא שמעתם, אבל היתרונות הבריאותיים שלו מוכרים מזה שנים רבות בקרב חסידי הרפואה ההוליסטית, שמקורה בהודו. 

צימוקים מלאים בנוגדי חמצון מעולים, שמסייעים לתפקוד תקין של הכבד וניקוי המעי הגס מכל הפסולת שהצטברה בו. 

ברפואה המסורתית-ההודית מכונה המשקה הזה 'קישמיש', ומומחים הודים ממליצים להוסיף אותו לתזונה היומיומית - היות והוא "מתדלק את הגוף עם יתרונות בריאותיים מדהימים, משפר את בריאות הלב, נותן בוסט למערכת החיסון ושומר על הכבד מפני מזיקים", כך אומר מחקר אחרון שנערך בנושא. 

תזונאית הודית בשם קאביטה דאבגאן (באנגלית: Kavita Devgan) שיתפה באתר שלה את ה'סוד' שלה למי צימוקים וכתבה שעל שתי כוסות מים ו-150 גרם צימוקים היא מוסיפה גם לימון. 

"אחרי שתשתו את המשקה הזה, אתם תודו לי", היא מבטיחה לקוראיה. "שימו את הצימוקים עם המים בתוך סיר, הרתיחו והשרו אותם למשך הלילה. בבוקר, סננו את המים וחממו אותם שוב על להבה נמוכה. הוסיפו מעט לימון, ושתו את המים האלה על בטן ריקה בבוקר. חכו חצי שעה עד שאתם טועמים דבר מאכל או משקה, ושתו אותו באופן קבוע כדי לראות תוצאות".

המתכון וההמלצה שלה הפכו חיש קל לויראליים, ומאות גולשים הביעו עניין והגיבו. 

"שתיית מי צימוקים תעזור לך לסלק את כל הרעלים המזיקים מגופך", היא כותבת. "משקה זה משפר את התהליך הביוכימי של הכבד ועוזר לך לנקות את הדם. אם אתם סובלים מחומציות בקיבה, אז שתיית מי צימוקים היא פיתרון נהדר עבורכם, כי המים האלה מווסתים את החומצה בקיבה. מאז שהתחילה הקורונה, אני ממליצה לרבים מהמטופלים שלי לשתות מי צימוקים כדי לחזק את מערכת החיסון שלהם ולהרחיק מהם את הנגיף", היא מסכמת. 

 

 

תגיות:בוקרמשקהמדהיםקפהיתרונות בריאותיים

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה