חדשות בארץ

"חטפו לי את שקית הקניות": תושבת חיפה הותקפה על ידי חזירי בר

האישה, בשנות ה-60 לחייה, מספרת שהיא מתקשה להתאושש מהטראומה שחוותה ודורשת מעיריית חיפה לטפל במכת החזירים

  • ו' אדר ב' התשפ"ב
(צילום: shutterstock)(צילום: shutterstock)
אא

מלבד מגפת הקורונה, תושבי חיפה מתמודדים בשנתיים האחרונה גם עם מגפה מסוג אחר - חזירי הבר. תזכורת נוספת לכך סיפקה בעל כורחה תושבת חיפה, עדנה אנגל, בשנות ה-60 לחייה. אנגל הותקפה אתמול (שלישי) על ידי שני חזירי בר גדולים, בזמן ששבה אל ביתה מקניות - כך לפי דיווח באתר ynet.

אנגל סיפרה שלאחר שיצאה מרכבה עם השקיות, הבחינה בקבוצה של משפחת חזירים. האמא של החזירים הביטה בה באופן מאיים וחרחרה לעברה, ואז החלה לרדוף אחריה יחד עם חזיר נוסף: "אולי הנקבה זיהתה את השקיות עם האוכל. הרגשתי אותם מאחוריי, שמעתי אותם מריחים בקול", נזכרה אנגל ברגעי הבהלה.

"התחלתי לרוץ בכל הכוח, עד כמה שהיה לי כוח כי השקיות היו כבדות, והם רצים אחריי", היא שיתפה. "פתאום הקרסול שלי התעקם וצרחתי מכאבים. אחד החזירים חטף לי את השקית מאחת הידיים והכל התפזר על הכביש. חזיר שני הקיף אותי וניסה לחטוף את השקית השנייה. הם ממש השמיעו קולות קרב".

אנגל החלה לקרוא לעזרה. הילה כהן, מנהלת בית קפה סמוך ששמעה אותה, מיהרה לעזרתה: "גם היא נבהלה כי היא ראתה שהחזירים לא ברחו והיו נחושים לנסות להוציא את השקית השנייה, והם היו תוקפניים. הם תקפו אותי, ואני לא אישה צעירה".

כהן סיפרה: "ראיתי שני חזירים, אפשר לומר אפילו גורילות, שרצים אחרי אישה. ממש שלפתי אותה מהם. הם לא ויתרו, הם הגיעו עד ממש שני מטרים מהעסק".

"המצב שלה היה גרוע", הוסיפה כהן. "היא נראתה כמי שעוד שנייה מקבלת התקף לב. רעדה, בכתה, לא ידעה אפילו מה היא מדברת. בקושי מים היא יכלה לשתות עד שנרגעה טיפה. אחרי 20 דקות הגיעו נציגים של העירייה, שליוו אותה הביתה".

אנגל מספרת, שכעת היא מתקשה להתאושש מהתקיפה: "אני חיה באיום מתמיד. חברות מפחדות להגיע ולבקר אותי בערב בגלל החזירים. אני יוצאת עם הכלב שלי, ודופק לי הלב שלא יתקפו אותו. אני מפחדת שיקרה אסון".

בעקבות הטראומה, דורשת אנגל שעיריית חיפה תטפל במפגע המסוכן. לדבריה, החזירים "הם איבדו את הפחד, ולכן הם הופכים להיות מאוד אלימים". תגובת העירייה טרם התקבלה.

תגיות:חיפהחזירי בר

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה