חדשות בארץ

לאחר 27 שנים: רזי ברקאי פורש מהגשת תוכניתו בגלי צה"ל

העיתונאי ואיש התקשורת בן ה-72 הודיע למ"מ מפקדת גלי צה"ל, גלית אלטשטיין, על רצונו לפרוש מהנחיית תוכניתו "מה בוער". גלי צה"ל: "בעתיד הקרוב יעשה מאמץ משותף שברקאי ימשיך לשדר בתחנה בפורמט אחר"

  • כ"א שבט התשפ"ב
ברקאי (צילום: פלאש 90)ברקאי (צילום: פלאש 90)
אא

העיתונאי ואיש התקשורת רזי ברקאי הודיע למ"מ מפקדת גלי צה"ל, גלית אלטשטיין, על רצונו לפרוש מהנחיית התוכנית "מה בוער".

ברקאי בן ה-72, מוותיקי המגישים בגלי צה"ל, ייפרד מהמאזינים בזמן הקרוב במהדורת פרידה, שתחתום 27 שנים בהן שידר את הרצועה. מגלי צה"ל נמסר, כי "בעתיד הקרוב יעשה מאמץ משותף שברקאי ימשיך לשדר בתחנה בפורמט אחר".

העיתונאי הוותיק, זוכה פרס סוקולוב לשנת 2002, אוחז במיקרופון יותר מ-50 שנה. בין השנים 1993-1970 הוא שימש ככתב פוליטי ומדיני בקול ישראל, כשליח הרדיו בוושינגטון, וכמגיש ומייסד התוכנית "הכל דיבורים" ברשת ב'. בשנת 1993 עבר ברקאי לגלי צה"ל, ושנתיים לאחר מכן החל לשדר את התוכנית היומית "מה בוער".

מטעמו של ברקאי נמסר: "בתום 27 שנים שבהן הגשתי את 'מה בוער' הגעתי למיצוי, והודעתי על רצוני לפרוש מהגשת התוכנית. תודתי הגדולה למאזינים ולצוותים המסורים שהיו שותפיי לדרך לאורך שנים".

מ"מ מפקדת גלי צה"ל אמרה: "'מה בוער' היא מוסד רדיופוני, ורזי ברקאי, כמי שהוביל אותה, עיצב את סדר היום הציבורי והעיתונאי בישראל שנים ארוכות. ברמה האישית, זכיתי לעבוד עם רזי כמנהלת מחלקת החדשות, ובחודשים האחרונים כמ"מ מפקדת התחנה. אני מעריכה אותו כעיתונאי, כאיש תקשורת וכאדם".

תגיות:רזי ברקאיגלי צה"להתקשורת הישראלית

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה