פיתוח האישיות

גם אתם לא תאמינו שזה אותו בנאדם. איך הוא השיל ממשקלו 140 ק"ג?

במשך כל חייו הבוגרים היה בחור בשם 'וארלה' - אדם שמן מאוד. כשהגיע למשקל שיא של 226 קילוגרמים - הוא החליט שדי לו, והחל לעשות מהפך בחייו. "היה נמאס לי לאכול בלי הפסקה ולא לעמוד בפיתויים. כל הזמן חיפשתי מה לאכול, וכשלא אכלתי, חשבתי על אוכל"

אא

במשך כל חייו הבוגרים היה בחור בשם 'וארלה' - אדם שמן מאוד. 

כשהגיע למשקל שיא של 226 קילוגרמים - הוא החליט שדי לו, והחל לעשות מהפך בחייו. "היה נמאס לי לאכול בלי הפסקה ולא לעמוד בפיתויים. כל הזמן חיפשתי מה לאכול, וכשלא אכלתי, חשבתי על אוכל".

לאחרונה הצליח הצעיר בן ה-29 מארה"ב להגיע ליעד המהפכני שהציב לעצמו. "באותה תקופה אכלתי אינסוף ג'אנק פוש, ולא עשיתי ספורט בכלל. כל הזמן הייתי רק מנשנש אוכל לא בריא, וגם שותה אלכוהול ולא מקפיד בכלל על מה שנכנס לגוף שלי".

כשהגיע יום אחד למשקל שיא של 226, כאמור, הוא נחרד. "הבנתי שאני חייב שינוי. שאין בכלל מה להמשיך ככה, זה לא מה שרציתי להפוך להיות".

בעזרת מאמן אישי לכושר ותזונאי צמוד, וארלה הוריד את כל הדברים הלא בריאים מהתפריט שלו, הרבה באכילת פירות וירקות, וחדל לחלוטין מצריכת אלכוהול. בד בבד הוא החליט להתאמן בכל יום. ואמנם השינוי לקח לו שנה וחצי, אך כעת הוא בהחלט מרוצה מהתוצאה. "אני מסתכל היום על עצמי במראה, ושמח. זה בדיוק מה שחלמתי ורציתי, ואני מתכוון להמשיך בדרך שלי כאורח חיים כדי לשמור על איזון פיזי ונפשי", הוא אומר. 

הסתקרנתם? הנה הצצה קטנה ל'לפני' ואחרי שלו, שתדרבן אתכם גם כן להגיע לשינוי הרצוי, בלי שום פחד או עכבות:

לפני השינוילפני השינוי

 

אחרי השינוי

תגיות:דיאטהמהפךספורטבריאותמשקל

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה