סלבס בהתחזקות

אביב אלוש על המפגש בין יוסף לאחיו: "קשה לי להאמין שיש מישהו שלא יזיל דמעה"

"קשה לי להאמין שיש מישהו שלא יזיל דמעה ויתרגש מהסצנה": אביב אלוש בדברים מרגשים על פרשת ויגש, ולא רק 

אא

כהרגלו בקודש, מדי שבוע בשבוע נוהג השחקן המתחזק אביב אלוש לפרסם ברשתות החברתיות דבר תורה על פרשת השבוע של אותו שבוע. בפרשה האחרונה, פרשת ויגש, כתב אלוש דברים מרגשים ביותר על המפגש בין יוסף הצדיק לאחיו, מפגש שמביא אותו להתרגשות יוצאת דופן. "פרשת ויגש - פרשת החיבור. החיבור בין יוסף וליהודה, בין יוסף לשאר האחים וכמובן החיבור המיוחל בין יוסף לבין יעקב אביו אחרי 22 שנים של פירוד", הוא פותח וכותב. 

"קשה לי להאמין שיש מישהו שלא יזיל דמעה או לפחות יתרגש מאוד מהסצנה המדוברת בפרשה כשיוסף עומד מול יהודה שניגש אליו והאחים שעומדים מאחור דרוכים למה שעומד לקרות... ויוסף לא עומד בזה והוא כבר לא יכול להתאפק יותר מלבכות ומגלה להם שזה הוא אח שלהם, יוסף... והרגע הזה שבו הם קולטים שזה הוא וכולם בוכים ומתחבקים. כל פעם מחדש הסצנה הזו מציפה אותי... זה הרגע הזה בסיפור שהצופים בתקווה ורצון שהגיבורים יתחברו כבר, די כמה אפשר למתוח את זה?".

אלוש משאיל מעולם המשחק את המילה 'סצנה' כהקבלה לכל מה שאנו חווים בימים המטורפים האלה, ימות הקורונה ולא רק, וכותב: "גם היום בימים שלנו זה פוגש אותנו בפירוד והפילוג שכולנו מרגישים וחווים את הנוכחות שלו. בין כל כך הרבה זרמים ודעות בלבולים ומקלדות אבל אם נצליח לזכור שאנחנו הגיבורים של הסרט, כל אחד מאיתנו, ויש לתפקיד הזה אחריות ובטח כעם ישראל שלוהק לתפקיד הראשי - כל עוד אנחנו חיים את הפירוד אז המתח והדרמה של הסיפור ממשיכים לתת את הטון.... פה מבצע בעזה ורקטות מעופפות, שם פיגוע דקירה, איומים של מלחמה, התפרעויות, הפגנות, שנאת חינם ומחלוקות, מגפות ומסכות.... והכל הכל זה סצנות שנועדו כדי להביא אותנו לחיבור שלנו - זו התכלית!

"וכל הצופים ברחבי העולם שקיבלו כרטיסים לסרט הזה מחכים רוצים ומייחלים כבר לרגע שנתחבר והם בציפייה להגיע כבר אל ההפי אנד שיביא את השלום הכלל עולמי. למדתי מנתנאל אלינסון שפעמיים היתה לנו מלכות שלמה על ארץ ישראל ופעמיים היא היתה במשך 73 שנה ובשנה ה74 המלכות שלנו התפרקה והביאה אותנו לפירוד ולמלחמות אחים... עכשיו בימינו אנחנו במלכות 73 שנה  ואוטוטו מגיעים לשנה ה74 מאז קום המדינה...שיא הדרמה!! מה נעשה עם זה? זה בידיים שלנו ובלב שלנו... הגיע הזמן שנתחבר ושלא ניתן לכוחות שמנסים להפריד בינינו את התענוג הזה. אהבת ישראל זו התכלית", הוא מסכם. 

תגיות:פרשת השבועויגשאביב אלוש

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה