סיפורים אישיים

הרופא שלח להפסקת הריון – והתינוקת נולדה בריאה לחלוטין

הרופא אומר שיש חשד לחיך שסוע ולשפה שסועה. הרגשתי שחרב עליי עולמי. סקירות נוספות הראו שמבנה הפנים חריג מאוד, ויש חשד גבוה לתסמונת קשה, שכוללת בעיה קוגניטיבית

  • כ"ו כסלו התשפ"ב
(צילום: shutterstock)(צילום: shutterstock)
אא

שלום וברכה.

פרסום הנס שלי: ארוך אבל שווה!!!

אני נשואה כשנתיים שבמהלכן עברתי 2 הפלות. לאחר בירור וטיפול בבעיה נכנסתי להריון שלישי שנחשב כהריון בסיכון בשל ההפלות שעברתי, ועוד מספר סיבות נוספות.

בשבוע 15 הגעתי לסקירת מערכות והרופא אומר שיש חשד לחיך שסוע ולשפה שסועה. הרגשתי שחרב עליי עולמי.

לאחר מחשבה, בעלי ואני קיבלנו על עצמנו ללמוד בקביעות כל יום הלכות לשון הרע מתוך הספר "נצור לשונך" של החפץ חיים.

לאחר שבועיים אני מגיעה לאולטרה-סאונד נוסף, הרופא בודק ואומר שעדיין לא מצליח לראות את החיך והשפה בצורה שלמה. ובנוסף, מבנה הפנים של העובר חריג. בהמלצתו המשכנו את הסקירות בבית חולים במרכז הארץ, ושם הרופא בכיר בודק ואומר שמבנה הפנים חריג מאוד וזה חשד גבוה לתסמונת קשה, שכוללת בעיה קוגניטיבית, ויש לשקול הפסקת הריון.

לא אשכח שהרופא אמר לי שאם אפנה לועדה להפסקת הריון - הם יאשרו לי מיד בלי שום בעיה בכלל. אני שואלת את הרופא מה עם החיך והשפה, ולטענתו זה בכלל לא משנה מרוב שמבנה הפנים חריגות. כך לאורך כל ההריון במספר סקירות ובדיקות אומרים שכל מבנה הפנים הוא חריג, הפנים שטוחות, האף שטוח, ויש חשד גבוה לתסמונת עם מעורבות שכלית שיכולה לגרום לבעיות בנשימה ובאכילה ועוד מספר דברים. 

התייעצנו עם הרב שלנו, הרב זמיר כהן, שאמר לא לבצע מי שפיר, ולבצע רק בדיקות שנחוצות לעזור לתינוק. כמו כן, הרב גם אמר שלכל תינוק קצב התפתחות משלו. בסוף התברר שזה באמת נכון. מסע של בכיות תפילות ותחנונים להשם יתברך במשך כל ההריון. פחדים וחששות, תפילות וקבלות. אני חייבת לציין ששמעתי 40 יום שיעורי צניעות וקיבלתי על עצמי 2 קבלות בצניעות, בנוסף קיבלנו ברכה מהרב קנייבסקי שאמר לקרוא כל יום 5 פרקים תהילים וד' יעזור שיהיה ילד בריא.

אין לי ספק שזה עשה הרבה בשמיים. בנוסף כל הזמן ביקשתי מהקב"ה שייתן לי ילדה בריאה ואני מבטיחה לו שאקדש את שמו. בסיפור הזה הבטחתי שאעשה סעודת הודיה ענקית.

 לא ידעתי את נפשי. הרגשתי שאני מתמוטטת. כל הזמן הייתי מבקשת מאנשים וחברות שיתפללו עליי וחלקן לא הבינו מה קרה שאני מבקשת שיתפללו עליי. הייתי קוראת הרבה על התסמונת הזאת באינטרנט. בוכה צועקת בבית להקב"ה שיושיע אותי. הרגשתי שהשמיים נופלים עליי.

יום הלידה הגיע. ילדתי בניתוח מתוכנן בשל מספר סיבות. כמובן שהיתה נוכחות של רופא ילדים בלידה שיבדוק מיד את התינוקת. התינוקת נולדה מביאים לי אותה, ואני מסתכלת ולא מאמינה! היא נראית רגילה לחלוטין. לוקחים אותה מיד לרופא שיבדוק, והרופא לא מבין מה רצו ממני בהריון. מבחינתו הכל תקין!

לאחר מכן בדק אותה רופא אא"ג, ואמר שפשוט יש הצרות קטנה באף ולכן האף קצת קטן. זה הכל. הילדה יפה, נראית בריאה ושלמה לחלוטין. אין עוד מלבדו אני לא מעכלת. היא פשוט מושלמת שום מבנה חריג בפנים ושום כלום. היא נושמת ואוכלת לבד והכל בסדר.

אני חייבת לומר שלקדוש ברוך הוא אין גבולות, והוא יתברך עשה לי נס פשוט נס! פחדתי לראות את הילדה שלי. כל ההריון לא היה לי חיים פשוטו כמשמעו. אין עוד מלבדו. אני בטוחה שהתפילות והקבלות עזרו בשמיים. ישתבח הבורא.

המסר שלי הוא תמיד להתפלל לא להפסיק להתפלל ולבקש מהשם יתברך.

הסיפור פורסם כחלק מפרויקט "פרסומי ניסא", שבו גולשי הידברות מספרים על ניסים שאירעו להם. גם אתם חוויתם נס ששווה לשתף? שלחו אלינו טור למייל support@htv.co.il

תגיות:הפסקת הריוןפרסומי ניסא

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה