חדשות בארץ

עמית סגל חושף: מדוע נתניהו התבלבל ומה עודה צילם?

מדוע ראש האופוזיציה בנימין נתניהו הצביע שש פעמים עם הקואליציה? ומה איימן עודה צילם על שולחנו של יאיר לפיד? עמית סגל מסביר

  • כ"ט חשון התשפ"ב
עודה ונתניהו במפגש מצולם, ארכיון (צילום: יונתן זינדל, פלאש 90)עודה ונתניהו במפגש מצולם, ארכיון (צילום: יונתן זינדל, פלאש 90)
אא

ראש האופוזיציה בנימין נתניהו התבלבל היום (חמישי) במרתון ההצבעות בכנסת על חוקי התקציב, והצביע בטעות שש פעמים עם הקואליציה.

הפרשן הפוליטי של חדשות 12, עמית סגל, סבור כי הטעויות הרבות של נתניהו לא נבעו מעייפות אלא מסיבות אחרות: "הסיבה לבלבול – חברי כנסת כמו מירי רגב צועקים בכוונה 'בעד' כמו הקואליציה, כדי שהקואליציה תתבלבל ותצביע נגד. אבל בסוף לא פעם דווקא באופוזיציה מתבלבלים".

סגל הוסיף לאחר מכן, כי נתניהו היה עסוק בכתיבת ברכה לרעייתו שרה החוגגת את יום הולדתה. ועוד נימוק: "נתניהו גם כותב את הספר שלו ולכן היה לא מרוכז".

בהמשך סיפק סגל הסבר לרגע חריג שהתרחש במליאה, כאשר יו"ר הרשימה המשותפת איימן עודה תועד במצלמות ערוץ הכנסת כשהוא מצלם את שולחנו של ראש הממשלה החליפי ושר החוץ יאיר לפיד.

בתיעוד, שהפך לויראלי, נראה לפיד עוזב את מקומו. מיד לאחר מכן התקרב עודה לשולחן, וצילם בטלפון הנייד שלו את השולחן. ראש הממשלה נפתלי בנט ושר הביטחון בני גנץ, שישבו משני צדדי המקום הריק של לפיד, לא הבחינו בעודה.

גולשים ברשת האשימו את עודה בכוונות זדון, אולם סגל מיהר להפריך: "ובכן, עודה לא צילם מסמכים סודיים ממושבו של שר הביטחון. באישורו אני כותב כאן שצילם לי את הספר שלי מונח על השולחן של לפיד". לאחר מכן צייץ עודה: "לכל השואלים – העברתי חומר מסווג לתקשורת השמאלנית".

"בקיצור, בניגוד לשמועות אחר הצהריים נתניהו לא דמנטי ועודה לא מרגל", סיכם סגל.

(מתוך הטוויטר של סגל)(מתוך הטוויטר של סגל)

תגיות:מליאת הכנסתעמית סגלאיימן עודה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה