הנצפים ביותר

מדוע החרדית והמקועקעת פרצו בבכי? 10 הסרטונים והכתבות הנצפים ביותר השבוע

רפורמת הכשרות טוב או רע? איך מכניסים שבת ברוגע כשיום שישי כל כך קצר? ומה סיפורו המטלטל של הכומר היהודי? קבלו את 10 הסרטונים והכתבות שקיבלו את מספר הצפיות הגבוה ביותר השבוע

  • כ"ט חשון התשפ"ב
(צילום: shutterstock)(צילום: shutterstock)
אא

רפורמת הכשרות טוב או רע? הרב זמיר כהן מסביר מה כל כך גרוע:

 

המומחית לשפת גוף מגלה את הסודות: "אני קולטת את האדם ב-60 שניות"מה מספרים הילדים בתנועות הידיים שלהם, ומה מרמזת המנהלת בעבודה בתנועות הגוף שלה ובטון הדיבור? הדס אפיק פגשה את שירלי בן שמחון, מומחית בפענוח תנועות גוף ושפת הפנים, ושמעה ממנה את רזי המקצוע. ראיון מרתק:

 

החרדית והמקועקעת התחילו לבכות: טליה שניידר בראיון מרתקאיך בכל בית, גם בקומה רביעית באמצע העיר, אפשר לחיות בלי לפגוע בסביבה? טליה שניידר מ"בית יער", ששתלה בחצר ביתה 35 סוגי עצים, מדריכה אותנו כיצד לחיות בהרמוניה עם הטבע. צפו:

 

איך מכניסים שבת ברוגע בשעון חורף? עשרות טיפים מנצחיםיום שישי קצר, וב-16:00 כבר נכנסת שבת. אז איך מכניסים הביתה את השבת כמו מלכה, בזמן וברוגע? לחצו כאן לעשרות טיפים מנצחים

שולחן השבת (צילום: באדיבות משפחת בוזגלו)שולחן השבת (צילום: באדיבות משפחת בוזגלו)

 

היוזמה היצירתית שכובשת תאוצה: "נגייס מיליוני תומכים ונחולל מהפך במדינה". אלישב ואך בטוח שיש אפשרות להילחם במצב בו יושבים בממשלה תומכי טרור, ניתן לעצור את הרפורמות הפוגעות ביהדות ולהביא למהפך אמתי. הוא לא לבד, יש לו תכנית אותה הוא מצעיד עם שותפים נוספים, המעוניינים לחולל שינוי. ככה זה ילך. לקריאה, לחצו כאן.

אלישב ואךאלישב ואך

 

"בגיל 12 הודיעו לי הוריי: ’מהיום אנחנו שומרים שבת’". הזמרת רויטל שמואלי גדלה בבית מרוחק מן היהדות. בגיל 12 החלו הוריה להתקרב לדת, אך היא הייתה עסוקה במופעים ובשירה. מה בכל זאת חולל את המהפך בחייה, ומה הוביל להחלטה האמיצה לשיר על טהרת הקודש, ולא להופיע כלל לפני גברים? לקריאה, לחצו כאן.

(במסגרת: הזמרת רויטל שמואלי)(במסגרת: הזמרת רויטל שמואלי)

 

"כשהכומר היהודי פנה אליי, התגלה לי דבר מדהים"; היהודי המקורב לכומר מדבר. יעקב צבי גרנר היה בן 8, כאשר פלשו הנאצים לפולין ומאז היו חייו בסכנה. כשמשפחתו נרצחה הוא נמלט לכנסייה, שם גדל עד שהפך לכומר. השבוע הוא הלך לעולמו ולפני פטירתו ביקש: "להיקבר כיהודי". הרב שלום מלול, שליווה אותו במשך השנים האחרונות, חושף את סיפורו המטלטל. לקריאה, לחצו כאן.

(צילום: הרב אלעד פורטל)(צילום: הרב אלעד פורטל)

 

"אושפזתי במחלקה פסיכיאטרית, הדיכאון השתלט"; במשך שנים התמודדה ידידה דרך עם דיכאון שארב לה בכל פינה בחייה. היא ניסתה להימנע מטיפול תרופתי, אך לבסוף הבינה שזו הדרך הנכונה. בשיחה פתוחה ומרגשת היא מגוללת את מה שעבר עליה, ובטוחה: "אל תתנו לעצמכם או ליקיריכם לסבול, חייבים להסיר את הסטיגמה". לקריאה, לחצו כאן.

(בעיגול: ידידה דרך)(בעיגול: ידידה דרך)

 

"אני מודה לה’ על הסרטן ועל התקף הלב, ברור לי שהכל לטובה": חיים מיכאליס חלה בסרטן ועבר התקף לב, אך במקום לשקוע במרה שחורה הוא פשוט מודה לקב"ה על הניסים: "בכל יום אני מודה לה' על הסרטן ועל התקף הלב, על כך שאני רווק ושאין לי ילדים, אני יודע שהכל אך ורק לטובה", הוא אומר, וגם מגלה מאיפה האופטימיות. לקריאה, לחצו כאן.

חיים מיכאליסחיים מיכאליס

 

אביו של עמית בן יגאל הי"ד על דרישת המחבל לפתוח את קברו: "עושים הכל כדי לפגוע בנו": עודד הרוש נפגש עם ברוך בן יגאל, אביו של עמית בן יגאל הי"ד. מה החליט בית המשפט ביחס לדרישתו החצופה של המחבל לפתוח את קברו של עמית? צפו:

 

עם עליית המחירים, איך לחסוך בקניות בסופר, ולא להשאיר שם את המשכורת החודשית? לחצו כאן ל-10 טיפים מנצחים לקניה חסכונית וחכמה.

(צילום: shutterstock)(צילום: shutterstock)

תגיות:10 הסרטוניםהנצפים ביותר

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה