סלבס בהתחזקות

אביב אלוש עשה ריבת אתרוגים ו...קידוש השם: "מי שזקוק לישועה - שיבוא אליי"

סגולת ריבת האתרוגים: אנשים רבים מכל קצוות הקשת כבר ניסו אותה, לרבות סלבס - וביניהם, כך מסתבר, אביב אלוש, שפרסם פוסט מיוחד בעניין ואף עשה קידוש שם שמיים בעזרתו 

אא

היום, סגולת ריבת האתרוגים היא כבר סגולה ידועה ומפורסמת, לא רק בקרב מקובלים ואנשי שלומנו. 

אנשים רבים מכל קצוות הקשת כבר ניסו אותה, לרבות סלבס - וביניהם, כך מסתבר, אביב אלוש, שפרסם פוסט מיוחד בעניין. "אז ברוך השם גם השנה זכיתי לעשות את הריבה המסורתית של מֶמֶה, סבתא שלי אסתר אלוש ז"ל", כתב ברשתות החברתיות. "ריבת אתרוגים - אבל רק מאתרוגים שהתפללו עליהם במשך כל חג הסוכות. יש לריבה הזו סגולות נפלאות, והידועות ביותר הן לפרי בטן ולידה קלה. לאורך השנים שמעתי סיפורים וניסים מדהימים על עניין הריבה הזו, כולל כמה סיפורים חזקים משנה שעברה".

בתוך כך הכריז אלוש כי יחלק את הריבות לכל מי שצריך, תמורת כמה פרוטות לצדקה. "לצערי הכמות לא גדולה השנה לכן מעדיף שבאמת רק מי שצריך יבוא לקחת. ממחר (ו') בבוקר תוכלו להגיע לבית כנסת הקדוש 'אוהל לאה' בקרית שלום בתל אביב, ברחוב המשלטים 12, ובימים א'- ה' בין השעות 8:00-13:00 ו 17:00-19:00. ליד הריבות אשאיר בלי נדר קופת צדקה, וכל מי שלוקח ריבה ישים כמה שחפץ ליבו. כל הכסף ילך כמובן לתרומה לתלמידי חכמים, משפחות נזקקות ולבית הכנסת".

אלוש הגדיל לעשות כשלצד הריבות השאיר 'הוראות שימוש' שהן: "לפני שאוכלים מהריבה - לבקש ולהתפלל על אהבת חינם ושלום בעם ישראל, ולחשוב טוב על מישהו שקשה לנו איתו ומולו. לברך 'בורא פרי העץ' ולאכול. ושנתבשר כולנו רק בבשורות טובות, אמן", סיכם. 

 

תגיות:התחזקותסלבסאביב אלוש

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה