חדשות בריאות

שר התורה: "מורה ומחנכת שלא התחסנו – שלא יבואו ללמד"

במהלך ביקור שערך ממונה הקורונה, פרופ' סלמאן זרקא, במעונו של מרן שר התורה הגר"ח קנייבסקי, פסק הרב כי על צוותי ההוראה להתחסן. הוא קבע, כי על מנהלי המוסדות להשעות מלמדים ומחנכות שלא התחסנו

  • י"ז אלול התשפ"א
הגר"ח קנייבסקי (צילום: Yaakov Nahumi/Flash90)הגר"ח קנייבסקי (צילום: Yaakov Nahumi/Flash90)
אא

ממונה הקורונה, פרופ' סלמאן זרקא, עלה אמש (שלישי) למעונו של מרן שר התורה, הגר"ח קנייבסקי, וזאת בעקבות גל תחלואת הקורונה הגואה בישראל בכלל ובציבור החרדי בפרט.

במהלך הביקור הדגיש הרב, כי על כל אדם מוטלת חובת ההשתדלות להישמר בכל דרך שלא להדביק ולהידבק מדין 'ונשמרתם מאוד לנפשותיכם' ולהקפיד על הנחיות הבריאות.

פרופ' זרקא ביקש את ברכתו של שר התורה להצלחת מבצע החיסונים במוסדות החינוך, וכן ביקש שיקרא למבוגרים להתחסן במנה השלישית. מרן הגר"ח אמר, כי החיסונים הם סיעתא דשמיא ויש להתחסן על מנת למנוע ביטול תורה וחולי.

הפרויקטור הביע בדבריו דאגה מהעובדה שחלק מצוותי ההוראה במגזר החרדי טרם התחסנו, בעיקר בבתי הספר בהם לומדים ילדים שאינם בגיל החיסון ועלולים להדביק את המורים ולגרום לתחלואה. הגר"ח פסק כי הדבר אסור, וכי חובה על אנשי ונשות החינוך להתחסן. הוא הוסיף והורה, כי על מנהלי המוסדות להשעות מלמדים ומחנכות שלא התחסנו: "מורה ומחנכת שלא התחסנו – שלא יבואו ללמד".

פרופ' זרקא סיפר לרב כי שימש כמנהל בית החולים זיו בצפת בעת שאירע האסון במירון לשם פונו פצועים. מרן שר התורה בירך אותו על הצלת החיים לה היה שותף.

תגיות:חיסוןהרב חיים קנייבסקינגיף הקורונהפרופ' סלמאן זרקא

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה