חדשות בריאות

נתוני הקורונה: 423 נדבקים חדשים, עלייה במספר החולים הקשים

מצבם של 47 חולים מוגדר קשה, ביניהם 13 מונשמים. במשרד הבריאות שוקלים להמליץ על "תו ירוק" מיוחד לאירועים רבים משתתפים

(צילום: אוליביה פיטוסי, פלאש 90)(צילום: אוליביה פיטוסי, פלאש 90)
אא

משרד הבריאות עדכן היום (שני), כי אתמול אובחנו 423 חולים חדשים ברחבי ישראל. 59,108 בדיקות פוענחו, ובשיעור הבדיקות החיוביות נרשמה עלייה – ל-0.8%.

נכון להבוקר, 4,097 בני אדם מוגדרים כחולים פעילים, מתוכם 81 מאושפזים בבתי חולים. מספר החולים שמצבם מוגדר קשה עלה ל-47, ביניהם 13 מונשמים. מניין הנפטרים כתוצאה מסיבוכי הנגיף עלה ל-6,438.

במשרד הבריאות הודיעו אמש, כי בעקבות הסיכום עם חברת פייזר על הקדמת משלוח החיסונים לתחילת החודש הבא, יחודשו החל מהיום החיסונים במנה ראשונה בקרב בני נוער מגיל 12 ומעלה המעוניינים להתחסן. בגלי צה"ל דווח, כי בשלב זה הסיכום עם פייזר כולל הגעה של 200 אלף חיסונים בלבד באוגוסט שיספיקו לחיסונם של 100 אלף איש. השיחות עם החברה נמשכות, בניסיון להגדיל את כמויות החיסונים במשלוח.

קבינט הקורונה יתכנס מחר בערב לישיבה נוספת, לדיון בהמלצות משרד הבריאות להתמודדות עם התפשטות הנגיף. מנכ"ל משרד הבריאות הנכנס, פרופ' נחמן אש, אמר הבוקר כי בשלב זה אין כוונה להטיל הגבלות חדשות: "ככל שהתחלואה הקשה תישאר נמוכה, אני מקווה שנישאר ללא הגבלות".

במשרד הבריאות שוקלים להמליץ על מתווה "תו ירוק" לאירועים רבי משתתפים, כדוגמת חתונות ומופעים, בהם קיים סיכון גבוה להידבקות. על פי המתווה המסתמן, לאירועים אלו יוכלו להיכנס מחוסנים או מי שיציגו בדיקת קורונה בתוקף. אש אישר כי הנושא נבחן: "יש עלייה בתחלואה, אנחנו מסתכלים על זה בדאגה. שנצליח לעשות את כל הצעדים כדי שלא נגיע למצב בו יהיו מגבלות נוספות".

תגיות:משרד הבריאותנגיף הקורונהפרופ' נחמן אש

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה