חדשות בארץ

נתניהו בפיקוד הדרום: "נגביר את עוצמת התקיפות והקצב שלהן"

בתום הערכת מצב בפיקוד הדרום, קרא ראש הממשלה בנימין נתניהו לאזרחים להתאזר בסבלנות ולשמור בקפדנות על הנחיות פיקוד העורף: "חמאס יקבל מכות שהוא לא ציפה להן"

נתניהו וגנץ בהערכת המצב (צילום: עמוס בן גרשום, לע"מ)נתניהו וגנץ בהערכת המצב (צילום: עמוס בן גרשום, לע"מ)
אא

ראש הממשלה בנימין נתניהו קיים בצהריים (שלישי) הערכת מצב בפיקוד הדרום עם שר הביטחון בני גנץ, הרמטכ"ל רב-אלוף אביב כוכבי, ראש המל"ל מאיר בן שבת, מפקד פיקוד דרום הדרום אלוף אליעזר טולדנו ובכירים נוספים.

"אנחנו בעיצומה של מערכה", אמר נתניהו בתום הערכת המצב. "מאז אתמול צה"ל תוקף מאות תקיפות את החמאס והג'יהאד האסלאמי בעזה. סיכלנו מפקדים, פגענו בהרבה מאוד מטרות איכותיות שלהם. הסיכום של הישיבה הוא להגביר עוד יותר גם את עוצמת התקיפות וגם את קצב התקיפות".

"החמאס יקבל כאן מכות שהוא לא ציפה להן", הוסיף ראש הממשלה. "אני יודע שהדבר הזה כרוך גם בסבלנות ובהקרבה מסוימת מצדכם, אזרחי ישראל. לצערי נהרגו לנו שני אזרחים. אני מבקש מכולכם להישמע להוראות, לשמור בקפדנות על הנחיות פיקוד העורף, זה מציל חיים. יש לנו עוד דרך מסוימת לעשות, נעשה אותה יחד באחריות, תוך גיבוי מלא לתקיפות שצה"ל תוקף ויתקוף".

נתניהו התייחס בדבריו להפרות הסדר האלימות של ערבים ישראלים שנרשמו הלילה במוקדים שונים ברחבי הארץ: "אני רוצה לומר גם מילה לגבי ערביי ישראל. הייתה כאן התפרעות פרועה אתמול, שאנחנו לא יכולים לקבל אותה, מצד צעירים חמומי מוח. ההנחיה שלנו לעשות הכל כדי לשמור על החוק והסדר. אני מצפה מכל מנהיגי הציבור, ובראש ובראשונה ממנהיגי הציבור הערבי, להתייצב כאן, לגנות את ההתפרעות הזאת ולעשות הכל כדי להחזיר את השקט".

"אנחנו נתנו הנחיות לתגבר את כוחות המשטרה בעוד גדודים של מג"ב, אנחנו נתגבר אותם ככל שצריך כדי לשמור על החוק והסדר במדינת ישראל, וגם כאן צריך את שיתוף הפעולה שלכם, של כל אזרחי ישראל", חתם ראש הממשלה את דבריו.

שר הביטחון אמר בסיום הערכת המצב, כי "צה"ל וכוחות הביטחון פגעו וימשיכו לפגוע קשות בחמאס ובג'יהאד האיסלאמי. המכה הקשה שהם סופגים תהיה עוצמתית יותר במעלה הדרך גם כן. על כל יום של ירי על אזרחי ישראל – נחזיר אותם שנים אחורה ונפגע בהם קשה. נמשיך בימים הקרובים בפעולות עוצמתיות, בעלות משמעות אסטרטגית לפעילות ארגוני הטרור ברצועת עזה, ולא נעצור עד שהשקט יחזור. לא נעצור עד שנשיג שקט ארוך טווח ופגיעה קשה בתשתיות הטרור".

תגיות:שומר החומות

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה