מעניין

כשהטייס של הטיסה לפולין הפתיע את הנוסעים עם ...גיטרה 

הקברניט על טיסה שעשתה דרכה לפולין, הפתיע את הנוסעים עם נאום מרגש בכריזה והזמין אותם לשיר ביחד איתו את 'כל העולם כולו, גשר צר מאוד, והעיקר לא לפחד כלל'

הטייס עופר אלוניהטייס עופר אלוני
אא

סרטון שפורסם לפני ימים אחדים הפך לויראלי: בסרטון נראה טייס בשם עופר אלוני על אחת מטיסות אל-על, כשהוא פונה לנוסעים בכריזה, ונואם לפניהם את הדברים הבאים: "חברים וחברות, זה הקברניט שלכם מדבר, קוראים לי עופר אלוני ואני מאוד, מאוד מאוד מתרגש כי אני במיוחד באתי לטיסה הזאת. אני דור שני לסבים והסבתות שנרצחו על ידי הנאצים. 

"ביקשו ממני לעשות נאום מיוחד לטיסה הזאת. אני באתי כדי לא לכתוב נאומים ולא לחזור על נאום שעשיתי 20 שנה קודם. לפני 20 שנה, טסתי מתל אביב למינכן ביום השואה. אחרי שגמרתי את הנאום הרגיל אחרי הטיסה, מזג האוויר וכל הדברים האלה, באופן ספונטני - המשכתי את הנאום ואמרתי שאני מבקש להוסיף משהו בנימה אישית. 

"שני הסבים נספו ולא הספקתי להכיר אותם, נרצחו על ידי הנאצים, ואני בטוח שהם היו שמחים מאוד לדעת, שהנכד שלהם, מטיס מטוס עם דגל ישראל, לאט, מעל גרמניה".

בתום דבריו אלו הפתיע הטייס כאשר שלף פתאום גיטרה והזמין את הנוסעים להצטרף אליו בשירת 'כל העולם כולו, גשר צר מאוד, והעיקר לא לפחד כלל'. 

תגיות:טיסהטייסיום השואהישראל

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה