חדשות בארץ

פולארד ביקר בחבל בנימין: "זו הארץ שלנו, קיבלנו אותה מהקב"ה"

יונתן פולארד הגיע עם רעייתו לבנימין במסגרת אירוע הוקרה של סיעת "ארץ הקודש" בהסתדרות הציונית העולמית. ראש מועצת בנימין, ישראל גנץ: "חיכינו לך שנים רבות. מסירותך לעם היהודי מופלאה"

פולארד בבנימין, הערב (צילום: דוברות בנימין)פולארד בבנימין, הערב (צילום: דוברות בנימין)
אא

יהונתן פולארד ורעייתו אסתר הגיעו הערב (שני) לחבל בנימין במסגרת אירוע הוקרה שערכה סיעת "ארץ הקודש" בהסתדרות הציונית לכבוד מייסד הסיעה, הרב פסח לרנר.

באירוע שנערך ביקב פסגות השתתפו ראש מועצת בנימין ישראל גנץ ובכירי המוסדות הלאומיים, בהם יו"ר ההסתדרות הציונית יעקב חגואל, יו"ר קק"ל אברהם דובדבני וסגנו שלמה דרעי.

פולארד, שהשתתף באירוע לכבוד הרב לרנר שהיה ממובילי המהלכים למען שחרורו, ביקר לראשונה בחייו בבנימין. הוא קיבל מגנץ שי מיוחד – יין תוצרת בנימין והעתק כד חרס עתיק שנמצא באתר המשכן בשילה הקדומה. 

בהצביעו על הנוף שנשקף מחלונות היקב, אמר פולארד: "בכל שנות הייסורים שעברתי בכלא, כאשר הגב שלי נשבר, ידעתי עבור מה אני עובר את כל זה. זו הארץ שלנו שקיבלנו אותה מהקב"ה ולא מאף אחד אחר. לא מהאו"ם, לא מארצות הברית ולא מאף אחד. אנחנו לא צריכים להתבייש לומר את זה, כי שילמנו על זה בדם שלנו. היין הזה ספוג בדם ובזיעה שלנו".

"השנים הרבות שחיכיתי היו שוות את גודל המעמד לדרוך כאן באדמת ארץ ישראל שלנו", הוסיף פולארד בהתרגשות. "אני אוהב אותה בכל ליבי, ומודה לכל האנשים שקיבלו אותי ואת רעייתי בכבוד גדול".

ראש המועצה גנץ בירך את פולארד: "יהונתן היקר, אנו מתרגשים לארח אותך כאן בחבל בנימין. חיכינו לך שנים רבות, מסירותך לעם היהודי מופלאה. היין שאתה שותה כאן הוא לא סתם יין טוב, הוא יין שחיכו לו יהודים 2,000 שנה, ואנו זוכים לשתות אותו כאן איתך בזכות אנשים שמסרו נפשם למען הארץ הזו, כמוך. בשם כל תושבי בנימין, אנו מאחלים לך בריאות איתנה עם אסתר, ושתמשיכו לקום ולהתהלך בארץ הטובה שלנו. מחכים לראותך עוד בבנימין".

הרב לרנר ביקש לברך את האורחים שהגיעו לאירוע, ובכללם פולארד: "הלילה זו ההזדמנות שלנו לומר תודה רבה. תודה רבה לקב"ה על ההצלחה של 'ארץ הקודש' ועל המהלכים שהיא מובילה במוסדות ההסתדרות. תודה רבה לקב"ה על כך שיהונתן נמצא איתנו. תודה רבה ליהונתן על המסירות שלו לעם ישראל. ותודה רבה לכל הצוות ולאנשי ההסתדרות וקק"ל על המהלכים המופלאים שהם מובילים כאן בארץ".

תגיות:יהונתן פולארדחבל בנימיןישראל גנץ

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה