חדשות בעולם

מסעיר את בריטניה: בני זוג זכו ב-182 מיליון בלוטו, ולא יקבלו מזה גרוש - לא תאמינו מדוע

בני זוג מבריטניה זכו ב-182 מיליון ליש"ט אך לא יראו גרוש מהכסף, בגלל ששכחו לשלם על הכרטיס הזוכה. ""הם הביאו לנו מזל רע. איך יכול להיות שלא שילמנו על הכרטיס? כנראה ששכחנו"

אא

בני זוג צעירים מבריטניה עלו השבוע לכותרות ועשו 'היסטוריה' עם הסיפור שלהם: מסתבר שהשניים - זוג צעיר בשם רייצ'ל קנדי (19)  ובעלה ליאן מקרוהן (21), החליטו להמר על שבעה מספרים קבועים בהגלרת הלוטו האירופי. 

השניים החליטו להמר על המספרים 6,12,22,29,33,11 - אותם מספרים במשך חמישה שבועות. 

בפעם החמישית זה קרה, ורייצ'ל גילתה שהמספרים שלהם זכו ב...182 מיליון ליש"ט. "בדקתי את המספרים באפליקציה, וראיתי שזה בדיוק המספרים שלנו. קראתי לליאם ואמא שלי, והקראתי להם את המספרים אבל הם לא האמינו לי. התקשרתי למספר של החברה, והיה ברור לי שזכיתי, כי כל המספרים תאמו".

היא צדקה. היא באמת זכתה ב-182 מיליון - אלא שלמרבה הצער, רייצ'ל לא תראה מהם גרוש, היות והיא לא שילמה על הכרטיס שלה. "הם אמרו לי שכל המספרים שלי נכונים ושבאמת זכיתי, אבל לא אקבל את הכסף כי לא שילמתי על הכרטיס".

"הלב שלי נשבר באותו רגע", משחזר ליאם. "אני כבר ראיתי בדמיון שלי איך אנחנו נכנסים לבית החלומות שלנו וקונים את מכונית החלומות. נסחפתי".

האם ימשיכו להשתמש במספרים האלה בהגרלה הבאה? בתגובה, רייצ'ל מנענעת בראשה לשלילה. "אין סיכוי", היא אומרת. "הם הביאו לנו מזל רע. איך יכול להיות שלא שילמנו על הכרטיס? כנראה ששכחנו".

תגיות:לוטובריטניהזכייהמיליונים

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה