חדשות בארץ

נתניהו דחה את ביקורו באיחוד האמירויות ובבחריין

בשל סגירת השמיים, החליט ראש הממשלה בנימין נתניהו לדחות בפעם השלישית את ביקורו באיחוד האמירויות ובבחריין, שתוכנן להיערך בשבוע הבא

נתניהו (צילום: יונתן זינדל, פלאש 90)נתניהו (צילום: יונתן זינדל, פלאש 90)
אא

ראש הממשלה בנימין נתניהו הודיע הבוקר (חמישי) על החלטתו לבטל את ביקורו המתוכנן באבו דאבי ובבחריין, וזאת בשל סגירת נתב"ג.

מלשכת ראש הממשלה נמסר, כי "למרות חשיבותה של הנסיעה לאבו דאבי ובחריין החליט ראש הממשלה בנימין נתניהו לדחות את הביקור בשלב זה בשל סגירת השמיים".

"ראש הממשלה נתניהו מעריך מאוד את ההזמנות של יורש העצר השייח' מוחמד בן זאיד ומלך בחריין חמד בן עיסא אאל ח'ליפה ואת השלום ההיסטורי שכונן בין מדינותינו", נאמר עוד בהודעת הלשכה.

מדובר בדחייה שלישית במספר של הנסיעה לשתי המדינות המפרציות, עימן חתמה ישראל על הסכמי שלום לנרמול היחסים. הביקור תוכנן בתחילה להתקיים באמצע השבוע הבא ולהימשך שלושה ימים. בשל מצב תחלואת הקורונה, הודיע נתניהו שלשום כי השהות במפרץ קוצרה לביקור בזק של שלוש שעות בהן ישהה רק באבו דאבי. במהלך הביקור תוכננה לראש הממשלה פגישה עם יורש העצר האמירתי. הביקור היה צפוי לעסוק בנושאים כלכליים ובגיבוש עמדה משותפת בסוגיית הגרעין האיראני לנוכח רצונו של הממשל האמריקני החדש לחזור להסכם הגרעין.

כזכור, ביום ראשון שעבר נפתחה שגרירות ישראל באופן רשמי באבו דאבי, עם הגעת הממונה על הנציגות, איתן נאה. במקביל, ממשלת האמירויות החליטה לפתוח שגרירות בישראל. שגרירות ישראל בבחריין פועלת מזה מספר שבועות בבירה מנאמה.

תגיות:בחרייןאיחוד האמירויות

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה