חדשות בריאות
פרופ’ ברבש: "בקצב הזה – אנחנו בדרך לסגר שלישי"
ברקע העלייה בתחלואה, הזהיר מנכ"ל משרד הבריאות לשעבר, פרופ' גבי ברבש, כי ישראל עלולה להגיע בקרוב לסגר שלישי: "חייבים להחזיר אחורה את ההקלות"
- הידברותלמעקב
- י"ג כסלו התשפ"א||עודכן

(קרדיט אודיו: כאן ב'. תמונה: צילום מסך, חדשות 12)
עקבו אחרינו ב-News
היו שותפים בזיכוי הרבים הגדול בעולם וקבלו את פרק התהילים האישי שלכם המסוגל לשמירה והגנה. לחצו כאן



