סלבס בהתחזקות

קורין גדעון על יום כיפור: "בפעם הראשונה בחיי, הצלחתי לעקוב אחרי כל התפילה"

"איכשהו מכל השנים, דווקא בקונסטלציה הזאת הצלחתי בפעם הראשונה לעקוב אחרי כל התפילה, להבין איפה נמצאים, לא להרגיש זרה. וכל הזמן חשבתי לעצמי איזה מיוחד העם שלנו, שכנגד כל הסיכויים - מצליח תמיד להתגבר על המכשולים בשביל להמשיך לקיים מסורת בת אלפי שנים"

(צילום: shutterstock)(צילום: shutterstock)
אא

זו הפעם הראשונה שמגישת הטלוויזיה קורין גדעון מתרגשת באמת מתפילות יום הכיפורים. לצד בעלה שלבוש בקיטל מסורתי, פרסמה גדעון בצאת כיפור את הפוסט הבא:

"דווקא בגלל הקורונה, זה היה יום הכיפורים הכי מיוחד שלי".

לגולשים סיפרה גדעון על ההתרגשות שאחזה בה ובבעלה, חילי סורוצקין, כשיצאו לחפש מקום להתפלל בו - תחת ההנחיות המיוחדות שחלו על בתי הכנסת, לפני החגים. "בפינה של הרחוב ליד הוציאו את בית הכנסת החוצה. ארון קודש מאולתר מתחת לברזנט, כיסאות פלסטיק פרוסים על הכביש במרווחים. על השולחן ליד הסידורים והכיפות, גם אלכוג'ל ומגבונים. כולם עם מסיכות, כולל החזן המבוגר שמחזיק את ספר התורה בחום הכבד - עם חליפה, וכמובן גם קיטל מעליה. חילי מראה לי באיזה עמוד לפתוח ונכנס לעזרת הגברים, ואני מוצאת לי מקום בין הנשים. 

"איכשהו מכל השנים, דווקא בקונסטלציה הזאת הצלחתי בפעם הראשונה לעקוב אחרי כל התפילה, להבין איפה נמצאים, לא להרגיש זרה. וכל הזמן חשבתי לעצמי איזה מיוחד העם שלנו, שכנגד כל הסיכויים - מצליח תמיד להתגבר על המכשולים בשביל להמשיך לקיים מסורת בת אלפי שנים. זה באמת מרגש. אזכור עוד הרבה זמן את יום הכיפורים הזה", סיכמה בהתרגשות. 

תגיות:יום כיפורסלבסקורין גדעון

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה