חדשות בריאות

נתוני הקורונה: 1,801 נדבקים חדשים, 349 במצב קשה

מבית החולים פוריה בטבריה נמסר כי לפנות בוקר אושפזה תינוקת בת 22 יום עם 38 מעלות חום, ולאחר בדיקה התברר שהיא חיובית לנגיף. שני ההורים, תושבי טבריה, חיוביים גם הם ונמצאים בבידוד ביתי

פינוי חולה קורונה לשיבא (צילום: יוסי זליגר, פלאש 90)פינוי חולה קורונה לשיבא (צילום: יוסי זליגר, פלאש 90)
אא

1,801 אובחנו ביממה האחרונה בנגיף הקורונה ו-3 נפטרו, כך עולה מנתוני משרד הבריאות שפורסמו הבוקר (שלישי). מספר הנשאים הפעילים עומד על 24,764, מתוכם 349 במצב קשה ו-97 מונשמים. מספר הנפטרים מסיבוכי הנגיף עלה ל-554.

מבית החולים פוריה בטבריה נמסר כי לפנות בוקר אושפזה תינוקת בת 22 יום עם 38 מעלות חום, ולאחר בדיקה התברר שהיא חיובית לנגיף. שני ההורים, תושבי טבריה, חיוביים גם הם ונמצאים בבידוד ביתי.

ד"ר אשר שלמון, מנהל המחלקה ליחסים בינלאומיים במשרד הבריאות, אמר היום בדיון ועדת הקורונה של הכנסת כי מסד הנתונים של המשרד מחמיר, ומצב התחלואה בישראל הוא פי עשרה מהסף של מדינה ירוקה. "איננו ממציאים הגדרות לישראל, אך בגלל הגדרות האיחוד האירופי איננו יכולים להיכנס למדינות האיחוד. אנו מגבשים מתווה לכניסת תיירים לישראל ממדינות ירוקות, ובקבינט הקורונה הקרוב יוצג מתווה לנסיעת ישראלים. כניסת ישראלים ממדינות אדומות לישראל – היא רק לאחר 14 יום בידוד", ציין.

אתמול אמר ראש הממשלה בנימין נתניהו כי מצב התחלואה בישראל גבוה אבל יציב. "אנחנו חייבים להוריד אותו כדי שלא יהיה עוד יותר גבוה ומנגד, אם נוריד אותו, נוכל לפתוח את שנת הלימודים ולטפל בכלכלה", אמר בישיבת סיעת הליכוד.

הוא הסביר כי בקבינט הקורונה נדונו כמה אפשרויות כדי להיאבק במחלה, לרבות סגר כללי. "מה שדיברנו בקבינט זה צמצום המגעים על ידי כמה אפשרויות - אחת: סגר כללי על כלל המדינה; האפשרות השנייה זה סגרים על ערים אדומות, כשתהיה הידברות עם ראשי הערים. מדברים גם על סגרים ליליים וגם סגרים בסופי שבוע. אנחנו חייבים להוריד תחלואה".

תגיות:קורונהמשרד הבריאות

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה