חדשות בארץ

החשב הכללי במשרד האוצר הודיע על התפטרותו

חזקיהו, שמונה לתפקיד על ידי שר האוצר לשעבר משה כחלון, אמור היה ממילא לסיים את תפקידו בינואר הקרוב, 4 שנים מתום כניסתו לתפקיד ב-2017. בהודעה אישית שהופצה לעובדי האוצר הוא הסביר כי עזיבתו נובעת מתחושת מיצוי מהתפקיד, כמו גם מהרצון "לפנות את הדרך" לבעלי תפקיד חדשים

חזקיהו, ב-2018 (צילום: יונתן זינדל, פלאש 90)חזקיהו, ב-2018 (צילום: יונתן זינדל, פלאש 90)
אא

החשב הכללי במשרד האוצר, רוני חזקיהו, הודיע היום (ראשון) על סיום תפקידו. בהודעה שהעביר לשר האוצר ישראל כץ נאמר כי בכוונתו לסיים את תפקידו עם אישור תקציב מדינה 2020 או בחודש אוקטובר – המוקדם מהשניים. המשמעות היא שבמידה שלא יאושר תקציב, החשב הכללי יעזוב באופן חסר תקדים את תפקידו בשיא משבר תקציבי שבו מתנהלת המדינה הודות לתקציב המשכי.

חזקיהו, שמונה לתפקיד על ידי שר האוצר לשעבר משה כחלון, אמור היה ממילא לסיים את תפקידו בינואר הקרוב, 4 שנים מתום כניסתו לתפקיד ב-2017. בהודעה אישית שהופצה לעובדי האוצר הוא הסביר כי עזיבתו נובעת מתחושת מיצוי מהתפקיד, כמו גם מהרצון "לפנות את הדרך" לבעלי תפקיד חדשים. חזקיהו שימש בעבר כמפקח על הבנקים בבנק ישראל ויו"ר הבנק הבינלאומי.

ההודעה על פרישתו באה אחרי כמעט שנה ללא תקציב מדינה מאושר, שבה ניהל את הוצאות הממשלה בתקופת שלוש מערכות בחירות רצופות, ולאחרונה במשבר הקורונה שדרש מהממשלה לגייס חוב בהיקפים עצומים.

שר האוצר מסר: "החשב הכללי של משרד האוצר רוני חזקיהו הודיע לי כעת כי החליט לסיים את תפקידו בעוד כ-3 חודשים. הודיתי לו על העבודה המשותפת ועל תרומתו הרבה לכלכלת ישראל בכלל ובתקופת הקורונה בפרט, ואיחלתי לו הצלחה בהמשך דרכו". כץ הוסיף כי בקרוב יתחיל בתהליך לאיתור חשב חדש למשרד האוצר.

תגיות:משרד האוצררוני חזקיהו

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה