חדשות בארץ

הממשלה אישרה את מינויו של עמית אדרי למנכ"ל משרד החינוך

אלוף משנה (מיל') אדרי, בן 51, שירת במשך 26 שנים כקצין בחיל הלוגיסטיקה. הוא כיהן כראש מטה במשרדי הבינוי, העלייה והחינוך, והוביל את מדיניותו של שר החינוך יואב גלנט לפתיחת שנת הלימודים בצל מגפת הקורונה

מנכ"ל משרד החינוך החדש, עמית אדרימנכ"ל משרד החינוך החדש, עמית אדרי
אא

הממשלה אישרה היום (ראשון) את מינויו של עמית אדרי למנכ"ל משרד החינוך. המינוי ייכנס לתוקפו היום, ויאפשר למנכ"ל הנכנס לפעול להשלמת ההיערכות של המשרד לפתיחת שנת הלימודים בצל נגיף הקורונה.

שר החינוך יואב גלנט אמר בישיבת הממשלה, כי "נכונו לעמית אדרי אתגרים גדולים בתפקידו כמנכ"ל משרד החינוך, ובראשם פתיחת שנת הלימודים תשפ"א במועדה. בטוחני, כי הניסיון המקצועי והניהולי המוכח של עמית בהובלת אנשים ובניהול תהליכים ארגוניים רחבי היקף יסייע בידו לקדם את הנושאים החינוכיים החשובים שעל סדר יומו של הציבור בישראל. הצלחתו היא הצלחת כולנו".

אדרי, בן 51, בוגר תואר ראשון משולב במדעי החברה (כלכלה, סוציולוגיה ומדעי המדינה) מאוניברסיטת בר אילן ותואר שני במדיניות ציבורית למנהלים מאוניברסיטת תל אביב. במהלך שירותו הצבאי בחיל הלוגיסטיקה, הוא הוביל תוכניות ושיטות עבודה, צוותי מומחים, תפיסות הפעלה, פיתוח של תורה מקצועית והתאמת הארגון לשינויים. לצד אלה, עסק בפיתוח של מערכי הכשרה והדרכה, ובכלל זה בהכשרה של מאות קצינים. בתקופת מבצע עופרת יצוקה, הוא פיקד על המערך הלוגיסטי של פיקוד הדרום.  

עם פרישתו מצה"ל בשנת 2013, בדרגת אלוף משנה, לאחר 26 שנות שירות, פנה אדרי למגזר העסקי, היה שותף להקמת חברה והוביל אותה בתור המנכ"ל. בנוסף, הוא ביצע תפקידי ראש מטה השר בשלושה משרדים ממשלתיים – הבינוי והשיכון, העלייה והקליטה והחינוך. 

מאז כניסתו של השר גלנט לתפקיד, הוביל אדרי את ההיערכות של משרד החינוך לפתיחת שנת הלימודים בצל נגיף הקורונה, וכן את נושא הלמידה הדיגיטלית מרחוק ואת מדיניותו של גלנט לגמישות ניהולית עבור מנהלי בתי הספר.

"זו זכות גדולה בעבורי לשרת את מערכת החינוך, במיוחד בעת הזו, כאשר לפתחנו אתגרים גדולים ומורכבים", אמר אדרי. "אני מודה לשר החינוך יואב גלנט על האמון, ומתחייב לעשות את המיטב להצלחת מערכת החינוך, לטובת התלמידים, צוותי החינוך וציבור ההורים".

תגיות:משרד החינוךיואב גלנטנגיף הקורונהעמית אדרי

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה