חדשות בריאות

125 חולים פעילים: אלו הגבלות הקורונה בביתר עילית

מוסדות חינוך רבים בביתר עילית נסגרו, בשל קצב הגידול המואץ של החולים הפעילים בעיר: 84 חולים בשבוע

  • י' תמוז התש"פ
ביתר עילית (צילום: יעקב לדרמן / פלאש 90)ביתר עילית (צילום: יעקב לדרמן / פלאש 90)
אא

העיר ביתר עילית נכנסה לכוננות קורונה גבוהה, עקב עלייה משמעותית במספר החולים. כנון להיום (חמישי) יש בעיר 125 חולי קורונה פעילים, מתוכם 84 אומתו רק בשבוע האחרון.

קצב הגידול הגבוה מהממוצע הארצי הוביל את וועדת השרים להנחות אתמול את מנכ"ל משרד הבריאות לחתום על הגבלת מוסדות החינוך וההתקהלויות בעיר.

לאחר דיון בועדת השרים בנוגע להכרזה על העיר כאזור מוגבל, הוחלט שנכון לעכשיו לא יוטל סגר. החשש בקרב התושבים הוא כי הסגר יגיע, לאור העלייה המשמעותית במספר החולים.

בשל התפשטות הקורונה בעיר, הבוקר פשטו עשרות שוטרים בכל אזורי ביתר עילית, במטרה לאכוף את נושא עטיית המסיכות והשמירה על התקנות.

מוסדות חינוך רבים הודיעו על סגירתם: בהנהלת מוסדות חסידות קרלין הוחלט לנקוט בצעדי מנע, ועל כן כל בתי הספר, תלמודי התורה, ישיבות וכוללים של קרלין בעיר – נסגרו, בשל החשש הכבד להדבקה חסרת שליטה.

בנוסף, מספר בתי ספר וישיבות נסגרו בימים האחרונים, לאחר שהתגלו בהם חולי קורונה. בהם, בין היתר, ישיבת חסידי באיאן - שם סבלו חלק מהבחורים מתסמינים, וחלקם אף נמצאו חיוביים לנגיף. גם בקהילת המתמידים בביתר נשלחו בחורים רבים לביתם לאחר שסבלו מתסמיני קורונה, וחלקם התגלו כנשאים.

גננות ומטפלות רבות התגלו כחולות מאומתות, ובעקבות כך גני ילדים ומעונות יום רבים בעיר נסגרו, והילדים הלומדים בהם נשלחו לבידוד.

איך מתמודדים באמונה עם הניסיון של המגיפה המשתוללת? כיצד נוכל למנף את התקופה הקשה להתפתחות אישית וכללית? ומה ניתן לעשות על מנת להפחית את מפלס החרדה? הרב זמיר כהן בהרצאה חובה: 

 

תגיות:קורונהביתר עילית

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה