חוה שמילוביץ'

תפילה לאמונה בכוח ההתחדשות - כלים לריפוי עמוק מהטיפול התורני

עוד כלי מתוך התורה הקדושה לרפואת הנפש היהודית: אמונת חידוש העולם. מוזמנות להתחבר לעוד כלי מארגז הכלים של הטיפול התורני, ולהתרפא בכוח האמונה

(צילום אילוסטרציה: shutterstock)(צילום אילוסטרציה: shutterstock)
אא

כחלק מהאמונה השלמה שלנו בבורא, אנו מוזמנים להתחבר לאמונת חידוש העולם.

עפ"י האר"י הקדוש הבריאה מתחדשת מהאין ליש 18 פעמים בדקה.

ברגע שנרשה לעצמנו להתחבר לאמת האלוקית הזו, נוכל להשיל מאיתנו את כל משקעי העבר שתוקעים אותנו.

נוכל להפסיק לשכפל את העבר בעתיד.

נוכל לקחת אחריות מחודשת על החיים שלנו, מבלי להרגיש קורבנות של חוויות שחווינו שלא היו בשליטתנו.

נוכל לסלוח לעצמנו על טעויות העבר, ללמוד מהן ולהתקדם.

האמונה בחידוש העולם כוללת בתוכה גם את האמונה בחידוש האדם.

מוזמנות להתחבר לעוד כלי מתוך ארגז הכלים של הטיפול התורני, ולהתרפא בכוח האמונה במחדש בטובו בכל יום מעשה בראשית.

 

התפילה לאמונה בכוח ההתחדשות

יוצרי ובוראי, המחדש בטובך בכל יום תמיד מעשה בראשית, בכל יום, בכל שעה, בכל עת אתה הקב"ה בטובך מחדש ומעניק לכל אדם כוח להתחיל התחלה חדשה שאיננה מושפעת מהעבר, מהקלקול שהיה, מהפגם שהיה, מהחסרונות שהיו, מכל המעברים כולם שהאדם עבר בכל השנים הללו מאז בריאת העולם.

אבא רחמן, כל אחד מאתנו הוא נשמה המולבשת בגוף. עברנו הרבה מאות שנים ואלפי שנים, הן בעולם הזה והן בגן עדן, ועברו על כל אחד מאתינו שנים רבות מאוד, הרבה קשיים ובעיות, ובכוח "המחדש בטובו בכל יום תמיד מעשה בראשית" תיתן לי פתח חדש עצום ונפלא מאוד להתמודדות עם חולשות הנפש להגיע לחיים פנימיים ונעימים יותר, לחיבור אמיתי.

עזור לי להתחבר למקום הפנימי בנפשי שבו מצוי הכוח הפנימי של "המחדש בטובו בכל יום תמיד מעשה בראשית", להתחבר למעמקי נפשי, למקום שעליו נאמר "אשר יצר את האדם בחכמה" ו"החכמה מאין תמצא", עזור לי להתחבר ברגע זה ממש למקום שורש יצירתי, למעמקי נפשי, שם הכוח הזה שאתה מחדש בכל יום תמיד – קיים. שם אתה מחדש גם את הנפש הפרטית שלי, והיא מתחדשת באופן כזה שאין בה כל הרשמים, שאין בה כל הפגמים, אין בה כל ההפרעות שחוויתי מראשית הבריאה של נשמתי ועד היום שבו אני נמצאת.

"חדשים לבקרים רבה אמונתך", במקום זה הנני בריה חדשה ממש כתינוק קטן שנולד. עזור לי להיכנס, לחדור ולהתחבר למקום הזה בנפש שבו אין עבר, ושם העתיד שלי אינו מושפע מכל העבר, עתיד שמתחיל לצמוח מהתחלה חדשה מרגע ההווה. עזור לי לדעת שיש כזה מקום בנפשי, ולהגיע לאותו מקום, ולהבין ששם אני מתחילה התחלה חדשה בכל יום, בכל שעה ובכל עת.

רק חיצוניות הנפש מכירה ומחוברת לכוח שממשיך מאתמול, משלשום, ומשנים קודמות, מעברי הרחוק... אבל הכוח הפנימי שבנפש, מכיר את ההתחדשות, במעמקים הפנימיים הכל מתחדש בכל רגע, וגם אני.

עזור לי להשקיט את כל הכוחות החיצוניים ולהקשיב למקום עמוק, פנימי בתוכי, ואז עזור לי להגיע למקור המעיין של המים שבנפש ששם הנפש מתחדשת תמיד, משם היא נובעת "כמעיין המתגבר". זכני להגיע ולגעת ולהתחבר למקור המים הפנימי שבי, למקום הנביעה שבנפש שכל הזמן מתחדש.

אני מתחדשת! אני מחודשת.

אתה הקב"ה נמצא בתוך לבבי ומחדש אותי בכל רגע, אתה הקב"ה נמצא בתוך לבבי ומחדש את כל כוחותי בכל רגע, מחדש את גופי, מחדש את רוחי. אתה מחדש את האישיות שלי, את המידות שלי, את ההתנהגויות שלי, מחדש את נשמתי.

עזור לי להרגיש את מציאותך בתוך לבי, ולהאמין ולחוות שאתה נותן בי כל יום כוח חדש, מחודש, להאמין ולחוות שאתה בורא אותי מחדש, נותן לי בכל יום כוח חדש, חיים חדשים. כל הכישלונות והטעויות והפגמים והחוויות - לא משפיעות על אותו הכוח של ההתחדשות שבראת, שחזק מהם. כל מה שלא הצלחתי עד היום - אני יודעת שאתה נותן בי היום כוח חדש שעל ידו אוכל להצליח ממש מחדש, כתינוק שנולד!

כל העתיד פתוח בפני.

אני מוכנה להיפרד מכל הזדהות רגשית עם העבר שאינה מקדמת אותי, ולהיוולד לרגע החדש - הנוכחי.

אני מקבלת על עצמי להיות טובה מחדש היום, להיות מחוברת אליך, להיות יראת שמיים, להיות שמחה, להיות בטוחה בך, להיות מלאת אהבה, לדון לכף זכות, להיות בעלת תשובה באמת, להתפלל מעומק הלב, להמליך אותך על כל מקרה, לזכור אותך בכל מצב, לנשום את ההתחדשות שבבריאה לתוכי ולהתחבר אליה מתוכי. להאמין בשינוי האפשרי!

אני בוחרת להתנתק מהעבר. אינני משועבדת עוד למה שקרה או למה שעבר עלי.

אני יכולה להתחיל מחדש ולשנות את כל עתידי. אני פותחת דף חדש, מקבלת כוחות חדשים.

איני באמת אותו אדם שהייתי בעבר, אני בריאה חדשה!

לתגובות: havaor20@gmail.com

תגיות:תפילהחוה שמילוביץ’

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה