חדשות בריאות

הקורונה במערכת החינוך: 428 חולים, 139 מוסדות חינוך סגורים

מספר התלמידים ועובדי ההוראה שנכנסו לבידוד בעקבות גילוי מקרי הידבקות בנגיף עלה ל- 23,786. ועדת הכלכלה של הכנסת קיימה דיון בנוגע למצבן של חברות התעופה בישראל, על רקע הפסקת הטיסות בשל משבר הקורונה

אילוסטרציה (צילום: Olivier Fitoussi/Flash90)אילוסטרציה (צילום: Olivier Fitoussi/Flash90)
אא

משרד החינוך עדכן בצהריים (רביעי), כי מספר המוסדות החינוכיים שנסגרו ברחבי הארץ בעקבות מקרי הידבקות בקורונה עומד על 139. מניין התלמידים ועובדי ההוראה שנדבקו בנגיף עלה ל- 428, ומספרם של הנמצאים בבידוד מניעתי עלה ל- 23,786.

באחד מגני המועצה האזורית שדות נגב נתגלה הבוקר מקרה קורונה מאומת. מהמועצה נמסר, כי לאחר הערכת מצב עם משרדי החינוך והבריאות, הוחלט על סגירת הגנים "קשת", "שרה" ו"שקד". ילדי הגנים והצוותים נכנסו לבידוד.

בית הספר "ניצני המדע" ברחובות לא נפתח הבוקר, לאחר שאמש נודע כי תלמידת כיתה ג' במוסד נדבקה בקורונה. הצוות החינוכי בכיתתה ותלמידי כיתות ג'-ד' נכנסו לבידוד. מהעירייה נמסר, כי בית הספר נערך למעבר ללימודים מרחוק באופן מקוון.

הנהלת בית הספר "בית יעקב – מרכז" בבני ברק הודיעה אמש על השבתת הלימודים ב- 21 כיתות בבית הספר, זאת לאחר ששתי תלמידות אובחנו כחולות קורונה. בתום החקירה האפידמיולוגית של משרד הבריאות, הונחו כ- 700 תלמידות כיתות אלו להיכנס לבידוד. שאר הכיתות במוסד ממשיכות בלימודים.

בתוך כך, ועדת הכלכלה של הכנסת, בראשותו של חבר הכנסת יעקב מרגי (ש"ס), קיימה הבוקר דיון בנוגע למצבן של חברות התעופה בישראל, על רקע הפסקת הטיסות בעקבות משבר הקורונה. מנכ"לי החברות הישראליות, שהשתתפו בישיבה, דרשו כי המדינה תעניק להן סיוע ומענקים, בדומה לתמיכה ממשלתית שניתנת לחברות תעופה ברחבי העולם.

מרגי מתח ביקורת על שמשרד התחבורה לא שלח נציג מטעמו לישיבה. בסיכום הדיון אמר, כי הוועדה מייחסת חשיבות רבה לשמירה על התעופה הישראלית, בשל מאפייניה המיוחדים של ישראל. לדבריו, "על אף שההשפעה על הענף ידועה מתחילת המשבר, עד כה לא נקבע מתווה לסיוע לחברות התעופה. הוועדה רואה צורך, בעת אסון או משבר כמו המשבר הנוכחי, שהמדינה תיכנס לעובי הקורה בנדיבות גם במענקים. הוועדה תמשיך לעקוב אחר התפתחויות בענף במשבר ואחריו, וקוראת להעניק תמריצים לחברות הישראליות כפי שניתנים לחברות הזרות".

 

תגיות:מערכת החינוךנגיף הקורונה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה