חדשות בריאות

משרד הבריאות בקמפיין חדש: "נהיה בסדר או נהיה בסגר"

לקראת חג השבועות וסוף השבוע הארוך, פתח משרד הבריאות בקמפיין חדש, שנועד להגביר את מודעות הציבור לחשיבות בעטיית מסכות. שני אחים, הלומדים בבית הספר היסודי האזורי צופית שבדרום השרון, נדבקו בקורונה

(קרדיט תמונה: משרד הבריאות)(קרדיט תמונה: משרד הבריאות)
אא

לקראת חג השבועות וסוף השבוע הארוך, הנחה שר הבריאות יולי אדלשטיין את אגף ההסברה במשרדו להתחיל הבוקר (רביעי) בקמפיין רשת, שנועד להחזיר את המשמעת הציבורית של עטיית מסכות, שהתרופפה בצורה משמעותית בשבועיים האחרונים. הקמפיין, הנושא את הכותרת "נהיה בסדר או נהיה בסגר", נפתח במקביל להקלות הנוספות במשק עליהן החליטה הממשלה אמש.

במשרד הבריאות הביעו תקווה, כי הקמפיין יסייע להמשיך במגמת ההקלות ולמנוע חזרה לסגר. לדברי אדלשטיין, "לצד פתיחת המשק חלה התרופפות במשמעת הציבורית. כדי לא להגיע לגל קורונה חוזר ולהחזרת הסגר – האחריות מוטלת על כל אזרחי ישראל. תעטו מסיכות, תשמרו על מרחק ועל היגיינה. כי אם לא נהיה בסדר – נהיה בסגר".

(סרטון: משרד הבריאות)

בתוך כך, שני אחים, הלומדים בבית הספר היסודי האזורי צופית שבמועצה האזורית דרום השרון, אובחנו כחולי קורונה. הם שוהים בבידוד בביתם מאז 22 במאי, ומצבם מוגדר טוב. עשרות תלמידים ואנשי צוות בבית הספר, שבאו עמם במגע, נכנסו לבידוד.

אתמול דווח, כי תלמיד בגימנסיה העברית בירושלים אובחן כחולה קורונה. מעיריית ירושלים נמסר, כי הוחלט להכניס לבידוד 60 תלמידים ו- 9 מורים שבאו במגע עם החולה. מקרה הידבקות נוסף במערכת החינוך אובחן בתל אביב. מטפלת במעון מפוקח בצפון העיר התגלתה כחולה, ועקב כך כ- 120 ילדים ואנשי צוות נכנסו לבידוד. המעון נסגר בהוראת משרד הבריאות.

מוקדם יותר אתמול דווח, כי תלמיד כיתה ה' בתלמוד התורה "תורת ישעיהו" בבני ברק אובחן כחולה קורונה, וחבריו לכיתה נכנסו לבידוד. עוד התברר, כי מורה נוספת, רביעית במספר, מבית הספר היסודי "נבון" ברחובות, נדבקה בנגיף. בעקבות האבחון, 22 תלמידי כיתתה קיבלו הנחיה להיכנס לבידוד עד יום חמישי הקרוב. בנוסף ל- 4 אנשי הצוות, אובחנו עד כה 2 תלמידים כחולים. בעקבות מקרי ההידבקות – שהראשון בהם התגלה לפני כשבוע וחצי – בית הספר נסגר, וכל אנשי הצוות ועשרות תלמידים שבאו במגע עם החולים נכנסו לבידוד.

תגיות:מסכותמערכת החינוךמשרד הבריאותיולי אדלשטייןנגיף הקורונה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה