חדשות בריאות

משרד הבריאות: מניין קורבנות הקורונה עלה ל- 277

מאז תחילת התפרצות הקורונה, אובחנו בישראל 16,650 חולים, מתוכם החלימו עד כה 13,299. מצבם של 51 חולים מוגדר קשה, מתוכם 39 מונשמים

(צילום: פלאש 90)(צילום: פלאש 90)
אא

מניין הקורבנות של נגיף הקורונה בישראל עלה ל- 277, כך עדכן היום (שלישי) משרד הבריאות.

ביממה האחרונה נוספו 29 בני אדם לרשימת הנדבקים, שמספרה הכולל מאז ראשית ההתפרצות עומד על 16,650. נכון לשעה 11:00, טרם אובחנו היום חולים חדשים. מגמת השיפור בקצב התחלואה נמשכת, וקצב ההדבקה עומד כעת על הכפלת מניין החולים בכל 45 ימים. 285 חולים הצטרפו לרשימת המחלימים, שמספרם הכולל עלה ל- 13,299.

מתוך 3,074 החולים הפעילים, מצבם של 51 מוגדר קשה. 39 חולים מחוברים למכונות הנשמה, ו- 39 חולים נמצאים במצב בינוני.

מבין החולים הפעילים, 159 מאושפזים בבתי חולים ו- 2,917 שוהים בבתי מלון או נמצאים בטיפול ביתי. אתמול בוצעו 6,733 בדיקות לאבחון קורונה – כ- 45% יותר מהיממה שקדמה.

מספר הנדבקים בקורונה ברחבי העולם עומד על כ- 4.9 מיליון בני אדם, מתוכם מתו כ- 320 אלף. ארצות הברית ממשיכה לעמוד בראש רשימת התחלואה, עם יותר מ- 1.5 מיליון נדבקים וקרוב ל- 92 אלף קורבנות. במקום השני נמצאת רוסיה, עם כ- 300 אלף מקרי הידבקות. על פי הנתונים הרשמיים, מניין הקורבנות במדינה עומד על 2,837.

בתוך כך, על רקע גל החום הכבד השורר בישראל, החליט שר הבריאות יולי אדלשטיין לבטל באופן זמני את החובה לעטות מסכות בכיתות ובמרחב הציבורי, וזאת כאשר אין התקהלות. תוקף ההנחיה הזמנית – עד לסוף השבוע. בהתאם להחלטה, חתם מנכ"ל משרד הבריאות, משה בר סימן טוב, על צו בו נכתב כי עד יום שישי "לא תחול חובת עטיית מסיכה לתלמידים השוהים בבית הספר, וכן למי שנמצא בשטח פתוח או במבנה שאינו ממוזג, למעט בעת התקהלות, וזאת עקב עומס חום קיצוני הצפוי בתאריכים אלו".

לדברי אדלשטיין, "יש לקחת ברצינות את ההגנה מהקורונה, אבל גל החום עשוי להיות מסוכן בפני עצמו. נוכח המלצות הדרג המקצועי, החלטתי להתיר את הסרת המסכות כאשר אין התקהלות".

תגיות:משרד הבריאותנגיף הקורונה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה