פעילות הידברות

אתגרי הקורונה: זו המודעה שזכתה בפרס

אתגרי הקורונה רבים, וכמוהם גם המודעות שהגיעו אלינו לתחרות. אלו המודעות שהגיעו למקומות הראשונים

  • כ"ג אייר התש"פ
(צילום: shutterstock)(צילום: shutterstock)
אא

רבים מהגולשים התאמצו ושלחו מודעות יפהפיות ומעניינות לתחרות הגרפיקאים שעסקה באתגרי הקורונה, ובחיזוק בשמירת השבת ובנושאים נוספים בתקופה מורכבת זו. כעת, הגיע הזמן להציג את הזוכים.

למקום השלישי הגיעה המודעה של רז ציון חוברה – שממחישה בלי מילים את מה שעשתה הקורונה לתרבות הפנאי והבילוי בארץ. בלי להוסיף מילה, המודעה מזכירה לנו מה באמת חשוב בחיים.

רז ציון חוברהרז ציון חוברה

למקום השני הגיעה המודעה של חני לרנר – האמונה בידיים שלך. בעיצוב פשוט אך ברור, המודעה מזכירה לנו שבידינו לבחור את מצב הרוח שלנו ואת הדרך שבה נביט על התקופה המורכבת הזו.

חני לרנרחני לרנר

למקום הראשון הגיעה המודעה המקורית של אפרת ביטון – קורונדה, מכל לימון אפשר לעשות לימונדה. העיצוב המרענן, הטיפוגרפיה היפה וגם המסר החשוב לתקופה כבשו את לבנו, וגם את המקום הראשון.

אפרת ביטון efratbiton997@gmail.comאפרת ביטון efratbiton997@gmail.com

הזוכה מוזמן/ת לפנות למייל support@htv.co.il לקבלת הפרס, 250 ₪ לרכישת סדנאות בקמפוס היהודי.

תודה גם לכל המשתתפים האחרים ששלחו מודעות לתחרות תודה לחיה בן דוד על המודעה המזכירה לנו להעריך את מי שראוי לכך; תודה לאליקו צילומים על המודעה המזכירה לנו שלא לשכוח את המבוגרים והקשישים שבינינו; תודה להודיה מיכאלוביץ על מודעה שפשוט מודה לקב"ה ומעניקה לו כתר מלוכה, תרתי משמע; תודה לליעד גולן על מודעה שללא מילים ממחישה את תחושת הבדידות שעלולה להיות מנת חלקנו בתקופה זו; תודה להודיה יהודה על מודעה מצוירת יפהפייה המזכירה לנו לשמור את השבת, כדי שתשמור עלינו; תודה ללירז גולן על המודעה המשווה בין החום היהודי לזה שמגיע עם הקורונה... תודה לרז ציון חוברה גם על המודעה הנוספת, המלמדת בצורה משעשעת כיצד להרחיק את הקורונה; תודה לנעמי חדד המזכירה במודעה את חשיבותה של האמונה, במיוחד בתקופה זו; תודה לרחלי גמליאל על המודעה שמעלה אל המודעות גם את היתרונות המשפחתיים של הקורונה; תודה לשרה דדו המחזקת גם היא במודעה את חשיבותה של האמונה בימים אלה; תודה לאילה עיצובים על המודעה המזכירה כי לא הקורונה ממיתה, אלא החטא ממית; ותודה לרות בן יהודה המזכירה לנו כי יש מי שמנהל את המהלכים של כולנו מלמעלה.

בשבועות הבאים תיפתח בעז"ה תחרות גרפיקאים נוספת – עקבו אחר הפרסומים.

תגיות:תחרותפעילות הידברותגרפיקאיםקורונה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה