חדשות בריאות

מניין החולים בישראל עלה ל-5,358, מהם 76 מונשמים

משרד הבריאות הודיע הערב כי מספר חולי הקורונה בישראל עומד על 5,358 - עלייה של 14% מאתמול. 94 חולים במצב קשה ו-76 מונשמים

בית החולים שערי צדק, היום (צילום: נתי שוחט, פלאש 90)בית החולים שערי צדק, היום (צילום: נתי שוחט, פלאש 90)
אא

מספר חולי הקורונה בישראל עלה הערב (שלישי) ל-5,358 - עלייה של 14% בתוך יממה, המשקף מגמת ירידה מסוימת בכמות החולים החדשים בימים האחרונים. לפי משרד הבריאות, 94 מחולים במצב קשה ו-76 מונשמים. עד כה החלימו ושוחררו 224 בני אדם. מניין המתים טיפס היום ב-4 וכעת הוא עומד על 20. 

ראש המטה לביטחון לאומי מאיר בן שבת ומנכ"ל משרד הבריאות משה בר סימן טוב תדרכו הערב את שרי הממשלה על תמונת המצב בהתמודדות עם מגיפת הקורונה ועל הצעדים המתוכננים למניעת ההתפשטות. ראש המל"ל הודיע כי "אנחנו עדיין באזור המסוכן" וכי "די ביום אחד כמו פורים או בהתלקחות מקומית אחת כדי להכשיל את כל מאמצינו. לכן חייבים להמשיך בהגבלות הקיימות ולמלא אחר כל ההוראות".

במל"ל, המרכז את כל פעילות הממשלה בנושא ומורה על תורת הפעלה משותפת, גיבשו ארבעה יעדי מדיניות: הבטחת בלימת המגיפה; שיפור ההיערכות להמשך ההתפשטות; יצירת תנאים ליציאה; וחזרה זהירה איטית ומדורגת לשגרה אחרת לחלוטין מזו שהייתה עד להתפרצות הנגיף במדינה. "כל זה רק לאחר הפסח ורק לאחר השלמת ההכנות", אמר בן שבת.

מוקדם יותר הערב אישרה ועדת המשנה הזמנית לשירותים חשאיים את החלטת הממשלה המתירה לשירות הביטחון הכללי לאסוף נתונים של אזרחים שחויבו בבידוד, למשך חודש. יו"ר ועדת חוץ וביטחון, ח"כ גבי אשכנזי, אמר כי "נשמר האיזון הנכון בין הצורך להגן על בריאות הציבור לבין שמירה על הזכות לפרטיות של אזרחי ישראל, ככל הניתן. צמצמנו למינימום הנדרש את המידע המועבר". 

תגיות:נגיף הקורונהמשרד הבריאות

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה