חדשות בארץ

תוכנית המאה: המשטרה תתגבר כוחות בהר הבית

בתום הערכת מצב במשטרה, הוחלט לתגבר מחר את הכוחות בירושלים לקראת הגעת המוסלמים להר הבית. שני הפלסטינים, שניסו אתמול לדקור שוטרים במתחם ההר, הובאו להארכת מעצר

העיר העתיקה בירושלים, תמונת ארכיון (צילום: יונתן זינדל, פלאש 90)העיר העתיקה בירושלים, תמונת ארכיון (צילום: יונתן זינדל, פלאש 90)
אא

על רקע חשיפתה השבוע של תוכנית השלום האמריקנית, התקיימה היום (חמישי) במשטרה הערכת מצב בראשותו של מפקד מחוז ירושלים, ניצב דורון ידיד. בסיום הערכת המצב הוחלט על היערכות משטרתית מוגברת לקראת הגעתם מחר של מוסלמים להר הבית. במשטרה הבהירו, כי תינקט יד קשה כנגד כל כוונה להפר את הסדר.

שני הצעירים הפלסטינים, שניסו אתמול לדקור שוטרים במתחם הר הבית, הובאו היום להארכת מעצר בבית משפט השלום בירושלים. השניים, בני 17 ו- 18, נחקרו בגין עבירות של ניסיון רצח לאחר תכנון, עבירות ממניע גזעני והחזקת סכין. מהמשטרה נמסר, כי חקירתם חיזקה את החשד כי הם הגיעו להר הבית במטרה לבצע פיגוע דקירה. תגובתם המהירה של השוטרים מנעה נפגעים.

בצה"ל נערכים לתרחישים של אלימות גוברת מצד הפלסטינים בעקבות פרסומה של עסקת המאה. אתמול הוחלט לתגבר את סדר הכוחות הלוחמים באוגדת יהודה ושומרון ובאוגדת עזה. שלשום הודיע דובר צה"ל על תגבורם של הכוחות בבקעת הירדן בכוחות חי"ר.

בחדשות 12 דווח אתמול, כי יו"ר הרשות הפלסטינית, אבו מאזן, העביר מסר אישי לראש הממשלה בנימין נתניהו, בו איים להתנער מכל ההסכמים עם ישראל ולבטל את התיאום הביטחוני עמה. עם זאת, על פי הדיווח באתר וואלה, ישראל קיבלה מבכירים פלסטיניים מסרים, לפיהם אבו מאזן הורה בשלב זה להמשיך בתיאום הביטחוני, אולם להוריד אותו למתכונת מצומצמת.

תגיות:הר הביתאבו מאזןמשטרת ישראלעסקת המאה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה