חדשות בארץ

המתיחות בדרום: מטען חבלה מחובר לבלונים התפוצץ בעוטף, אין נפגעים

חבלני משטרה הוקפצו לשטח פתוח במועצה האזורית שדות נגב, בה אותר זר בלונים שאליו חובר מטען חבלה. בזמן הגעתם לזירה, התפוצץ המטען. בחסדי שמיים, לא היו נפגעים

שיגור בלוני נפץ מעזה, תמונת ארכיון (צילום: חסן ג’די, פלאש 90)שיגור בלוני נפץ מעזה, תמונת ארכיון (צילום: חסן ג’די, פלאש 90)
אא

בפעם השנייה בתוך יממה: זר בלונים, שאליו חובר מטען חבלה, אותר היום (חמישי) בשטח פתוח בתחום המועצה האזורית שדות נגב. חבלני משטרה הוקפצו אל הזירה, ובזמן הגעתם המטען התפוצץ. בחסדי שמיים, לא היו נפגעים ולא נגרם נזק.

בעיר שדרות נחת אמש צרור בלונים, שאליו חובר פריט חבלה. חבלנים נטרלו את החפץ ללא נזק וללא נפגעים. לאור החשש מכוונתם של הפלסטינים לחזור לטרור הבלונים, במועצות האזוריות בעוטף עזה מזהירים את התושבים כי אין לגעת בחפץ חשוד, בלונים או עפיפונים; יש להתרחק מהמקום, ולהזעיק את קצין הביטחון של היישוב או את המשטרה.

אתמול אחר הצהריים נשמעה אזעקת צבע אדום בקיבוצים סעד, נחל עוז וכפר עזה. מצה"ל נמסר לאחר מכן, כי זוהו ארבעה שיגורים. לוחמי כיפת ברזל יירטו שני שיגורים, ושניים נוספים נפלו בשטחים פתוחים. לא היו נפגעים, ולא נגרם נזק. בתגובה, תקף חיל האוויר יעדי טרור של חמאס בצפון הרצועה, שכללו אתר לייצור אמצעי לחימה ומתחם צבאי.

העיתון הלבנוני "אל-אח'באר" דיווח הבוקר, כי הפלגים הפלסטיניים ברצועת עזה – בראשם חמאס – החליטו לחדש את ההסלמה עם ישראל. על פי הדיווח, הרקע לכך הוא המתיחות השוררת בעת האחרונה בין הפלגים למצרים – בין היתר בשל ביקורן של משלחות חמאס והג'יהאד האסלאמי בטהראן – וכן הטענות בעזה כי ישראל מתחמקת מיישום ההבנות שסוכמו בתיווכה של מצרים.

תגיות:רצועת עזהבלוני נפץ

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה