חדשות בארץ

צעיר בן 19 נפטר מסיבוך של מחלת השפעת

הצעיר, שטופל במשך מספר ימים במסגרת הקהילה, התמוטט ופונה במצב קשה לבית החולים שערי צדק בירושלים. הרופאים הצליחו להחזיר לו את הדופק וחיברו אותו למכשיר ECMO, אולם מצבו הידרדר והוא נפטר כעבור מספר שעות

חיסון נגד שפעת (צילום: שאטרסטוק)חיסון נגד שפעת (צילום: שאטרסטוק)
אא

צעיר כבן 19 נפטר אתמול (שני) כתוצאה מסיבוך של מחלת השפעת. מבית החולים שערי צדק בירושלים נמסר, כי הצעיר התמוטט אתמול, לאחר שהיה חולה במשך מספר ימים וטופל במסגרת הקהילה. הוא פונה לבית החולים במצב קשה, ללא דופק ותוך כדי החייאה, לאחר שאיבד סימני חיים באמבולנס.

"רופאי המיון וטיפול נמרץ הצליחו להחזיר את הדופק, ומיד חיברו את הצעיר למכשיר ה- ECMO המחליף את פעולת הלב. אולם מצבו הידרדר לאי ספיקת מערכות כללית, ולאחר מספר שעות הצעיר נפטר".

בבית החולים הביעו את השתתפותם בצער המשפחה, וקראו לציבור להתחסן נגד השפעת.

מוקדם יותר היום, דווח כי נערה בת 14, שסבלה ממחלות רקע, נפטרה מסיבוכי שפעת בבית החולים שיבא בתל השומר. ילדה כבת 10 מאושפזת במחלקה לטיפול נמרץ בבית החולים, ומצבה מוגדר קשה. גבר בשנות ה- 40 לחייו מאושפז אף הוא במצב קשה בשל סיבוכי שפעת.

לפני כשבועיים דווח, כי ניכרת עלייה משמעותית בפעילות מחלת השפעת. במשרד הבריאות אמרו, כי הפעילות מתבטאת בעלייה בשיעור הפניות למרפאות קופות החולים בשל תחלואה דמוית-שפעת ודלקת ריאות. עוד נמסר, כי על פי הנתונים, אחוז הדגימות החיוביות לשפעת, מסך הדגימות שהתקבלו עד כה מהמרפאות, גבוה מהתקופה המקבילה בשנה שעברה.

תגיות:שפעתחיסוןמשרד הבריאות

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה