נטורופתיה ורפואה טבעית

איך משיגים בריאות שלמה?

למדו את הנושא, חוו על הגוף תהליך נפלא של ניקוי רעלים, שנו הרגלי חיים מזיקים. כך הגוף והנפש יתפקדו יחדיו בהרמוניה, והאדם ישיג את בריאותו השלמה, בע"ה

(צילום: shutterstock)(צילום: shutterstock)
אא

האדם הממוצע צובר במעי הגס כ-2 עד 8 ק"ג מיותרים של פסולת(!). הפנים של המעיים, כולל כל הפיתולים וסיסי המעי, אם היו נמתחים - היו מכסים מגרש טניס שלם. אין ספק, אם כן, שבשטח גדול כזה יש מקומות מסתור רבים לפסולת. למען שמירה על הבריאות, חשוב מאוד שהמזון יעבור בצורה תקינה במערכת העיכול, וכך גם הפסולת. אם הפסולת אינה עוברת בצורה תקינה במעי הגס, היא מצטברת בו, נרקבת, מתקשה וגורמת לבעיות רבות כמו עצירות, פרזיטים (קנדידה, הליקובקטר פילורי - חיידק הקיבה, תולעים), כאבי בטן, הפרעות עיכול, פגיעה במערכת החיסונית, עלייה במשקל, מחלות כרוניות עד סרטן ואפילו מחלות נפשיות כמו דיכאון.

החכם עיניו בראשו, ואם נשכיל להישמר לנפשותינו, כפי שציוותה תורתנו הקדושה, ונמנע את המחלות בטרם תבואנה, ע"י אורח חיים בריא, נזכה לחיי רווחה שיעזרו לנו לחיות חיים טובים ובריאים לעבוד אותו יתברך בשמחה.

מהו אורח חיים בריא? תזונה צמחונית רוב השבוע (פירות וירקות חיים, גרעינים, שקדים, קטניות, דגנים), ובנוסף כל אחד מאתנו זקוק לאוויר נקי, התעמלות מבוקרת, נשימה נכונה, מי שתייה זכים, שמחת הלב, שינה בזמן, שינה מספקת, חיי רוח ולימוד תורה (לגברים בעיקר), מוסיקה, חיי חברה מתוקנים, אור שמש עד 10 דקות ביום, תפילה ודיבור ישיר לה'. כל אלה מאפשרים חיים של שמחה, סיפוק, תכליתיות ובריאות אמיתית.

צריך להבין שככל שמתבגרים, הגוף צובר יותר רעלים שגורמים למחלות, וזאת הסיבה האמיתית להתפרצות שלהן (כל אחד צובר רעלים באיברים החלשים עפ"י התורשה). אך כיום, לצערי, מחלות כרוניות לא פוסחות על ילדים קטנים. הם חשופים לכמות רעלים גדולה, וסובלים ממחלות של גדולים, כמו סוכרת, טרשת עורקים התחלתית, פטריות, חיידקים בקיבה, אנמיה ועוד. דאגו לעצמכם ולצאצאים שלכם. למדו את הנושא, חוו על הגוף תהליך נפלא של ניקוי רעלים, שנו הרגלי חיים מזיקים, צפו בהרצאות בנושא וקראו ספרים רבים. כאשר מערכות הגוף תקבלנה את החומרים הנחוצים להזנתן, בנוסף לקיום אורח חיים בריא, כפי שצוין לעיל, אזי הגוף והנפש יתפקדו יחדיו בהרמוניה, והאדם ישיג את בריאותו השלמה, בע"ה.

זכרו! באפשרות המטפל לעזור לאדם למצוא את הדרך הטובה לבריאות, אך אין באפשרותו לקבל החלטה במקומו או לאלץ אותו לעשות זאת. כל אדם חייב למצוא את דרכו לבריאות שלמה בכוחות עצמו, בעזרתו יתברך.

להזמנת חוגי בית בהשתתפות הנטורופתית רות ליאת אור-פלץ (ללא עלות), חייגי 073-2221290

תגיות:בריאותמעי הגס

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה