חדשות בארץ

התנגדות בליכוד לריצתו של גלעד שרון לכנסת מטעם המפלגה

במכתב ששלחו חברי מרכז של הליכוד, שהתגוררו בעבר בגוש קטיף, לבית הדין של המפלגה, הם מבקשים שלא לאפשר לשרון להתמודד על מקום ברשימה לכנסת

גלעד שרון (צילום: יונתן זינדל, פלאש 90)גלעד שרון (צילום: יונתן זינדל, פלאש 90)
אא

גלעד שרון, בנו של ראש הממשלה המנוח אריאל שרון, נתקל במכשול נוסף בדרכו לכנסת. חברי מרכז של הליכוד שהתגוררו בגוש קטיף ונעקרו ממקום מגוריהם בעקבות תוכנית ההתנתקות, פנו לבית הדין של התנועה בבקשה שלא לאפשר לו להציג את מועמדותו בבחירות המקדימות לרשימת הליכוד לכנסת.

במכתב אותו שלחו חברי המרכז, הנושא את הכותרת "בקשתו התמוהה של גלעד שרון", נכתב: "אנו, חברי מרכז המפלגה אשר גורשנו מביתנו על ידי אדריכל ההתנתקות, בנו של ראש הממשלה לשעבר אריאל שרון, מר גלעד שרון, מבקשים מכם, חברים נכבדים, שלא לקבל את בקשתו של שרון להתמודד למפלגה".

"מיותר לציין כי בעקבות עזיבת אביו את הליכוד, בעצתו של גלעד, התרסקה תנועת הליכוד לשפל חסר תקדים ושבר שלקח זמן לאחות אותו".

שרון, שחזר לליכוד לפני שנתיים וכתשעה חודשים, מעוניין להתמודד על משבצת נציג מחוז הדרום של הליכוד. חברי המרכז הוסיפו במכתבם כי "ישנם מועמדים טובים וראויים אשר מייצגים את המחנה הלאומי ואת תנועת הליכוד במחוז נגב שבו מבקש שרון הבן להתמודד".

כזכור, לשרון חסרים כ- 100 ימים כדי לסיים את תקופת האכשרה של 3 שנים של חברות במפלגה, הנדרשת על פי חוקת הליכוד כדי להציג מועמדות לכנסת מטעם התנועה. יו"ר הליכוד יכול אומנם להורות על קיצור התקופה – וכך נעשה ברוב המקרים – אלא שראש הממשלה בנימין נתניהוסירב לעשות זאת, ככל הנראה בשל היחסים המתוחים ששררו בינו לבין אריאל שרון. בתגובה, עתר שרון הבן בשבוע שעבר לבית הדין של הליכוד, בבקשה "להורות למזכירות הליכוד לקצר בשלושה וחצי חודשים את תקופת האכשרה של העותר על מנת לאפשר לו להציג את מועמדותו בבחירות המקדימות לרשימת הליכוד לכנסת ה- 21. הכל בהתבסס על סמכותה של המזכירות לפטור חבר מקיום התנאי של תקופת אכשרה בת 3 שנים לפחות".

המתמודדים הנוספים על משבצת מחוז הדרום הם ליאור קצב, אחיו של נשיא המדינה לשעבר, משה קצב, וד"ר שלמה קרעי. בתגובה למכתבם של חברי המרכז לבית הדין, אמר קרעי: "אני מודה לחברי המרכז שאומרים את האמת הכואבת על שרון הבן שהרס את המפלגה פעמיים – בפעם הראשונה כשהכין את תוכנית ההתנתקות, ובפעם השנייה כשיעץ לאביו לעזוב את הליכוד לטובת מפלגה חדשה, אנחנו, שגדלנו על ערכי ארץ ישראל, לא יכולים להרשות לעצמנו לפגוע בה שוב על ידי אדריכל ההתנתקות"

תגיות:הליכודבחירות 2019גלעד שרון

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה