ונשמרתם

קיבלתם הודעה כזו בווטסאפ? היזהרו. היא עלולה להשבית את מכשירכם

רגילים לפתוח קישורים להודעות שנשלחות אליכם בווטסאפ? תרמית חדשה בשוק תגרום לכם להפסיק לעשות את זה, ויפה שעה אחת קודם

אא

רגילים לפתוח קישורים להודעות שנשלחות אליכם בווטסאפ? תרמית חדשה בשוק תגרום לכם להפסיק לעשות את זה, ויפה שעה אחת קודם. במסגרת התרמית מקבלים חברים בקבוצות שונות הודעה עם קישור להורדת גרסה חדישה של אפליקציה בשם 'ווטסאפ גולד', שמאפשרת לכם לעשות פעולות מדהימות שלא קיימות בגרסה הנוכחית. 

אז מה הרעיון בעצם? מסתבר שכשאתם לוחצים על הקישור, הרמאים שמאחוריו יכולים לקבל פרטים אישיים ששמורים בזיכרון הטלפון שלכם, אבל זה עוד לא הכל: 'ווטסאפ גולד' היא אפלקציה שכלל אינה קיימת, ואם תלחצו על הקישור 'תיזרקו' מיד לאתר זדוני. 

באתר הזה יושבים האקרים שתפקידם לשתול במכשירכם וירוסים כדי שבזמן הזה הם יוכלו לפרוץ למכשיר ולקחת ממנו מידע חיוני כמו מספרי טלפון מרשימת אנשי הקשר שלכם, קודים, סיסמאות ופרטי בנק וכרטיסי אשראי. 

תרמית זהה שרצה בשנת 2016 כינתה את השדרוג המוצע בשם 'ווטסאפ פלוס', ואם לא די באותו קישור - הרמאים גם מפיצים סרטון בשם 'מרטינלי' שעצם הפתיחה שלו גורמת לנזק למכשיר הטלפון שלכם. 

כעת יוצאים מנהלי ווטסאפ בהבהרה למשתמשיה כי אכן מדובר בתרמית, וכי לחברה יש רק אפליקציה רשמית אחת. עוד אמרו מנהלי החברה כי חדשות לבקרים שומעים על הונאות שכאלה בווטסאפ, והחברה נוקטת בכל האמצעים האפשריים כדי להרחיק את ציבור המשתמשים ממעשי ההונאה הללו. 

תגיות:הודעותווטסאפסכנהקישור

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה