טרגדיה בצפון: פעוטה בת שלושה חודשים נפטרה בבית החולים זיו, נסיבות המקרה בבדיקה
פעוטה בת שלושה חודשים מחצור הגלילית פונתה במצב אנוש למרכז הרפואי זיו לאחר שבוצעו בה פעולות החייאה בשטח. למרות המשך מאמצי ההחייאה בבית החולים, נאלצו הרופאים לקבוע את מותה. נסיבות המקרה נבדקות
יובל אביב
31.05.26 | 11:22



