"החלטתי שהיאכטה שלי לא תצא להפלגות בשבת, אך לא שיערתי מה מצפה לי"
חזי דיין, שהיה מלך סופי השבוע במרינה, השבית הכל כדי לשמור שבת, ואז התקבלה אצלו ההחלטה הגדולה: להקדיש את היאכטה למען לוחמי מילואים. "זו שליחות עצומה", הוא מעיד, "שום דבר לא היה יכול להכין אותי לכך"
מיכל אריאלי
19.05.25 | 13:21



