לאן הולך הבית שבו גדלנו, כאשר אנחנו גדלים ועוזבים אותו?
הרבה יותר קל להישאר בתוך המוכר, גם אם הוא כואב. מי שגדל בבית שבו צעקו, בטוח לפעמים שככה מדברים. מי שגדל בבית שבו לא דיברו על רגשות, מתרגל לשתוק. אבל התורה מלמדת אותנו שהאדם יכול לבחור אחרת
הרב ד"ר יעקב ארנברג
25.05.26 | 16:01



