צבא ארה"ב: הסרנו את המצור הימי על איראן
פיקוד מרכז של צבא ארה"ב הודיע כי כוחותיו הסירו את המצור שהוטל על נמלי הים האיראניים. זאת, בהתאם למזכר ההבנות שנחתם בין המדינות. במקביל, איראן הודיעה כי ניהול המעבר במצר הורמוז עובר לשליטתה, ובעוד חודשיים אוניות ישלמו אגרת מעבר
שלומי דיאז
18.06.26 | 22:18



