משרד הבריאות מעדכן: שני הגברים שאושפזו לא חולים באבולה
לאחר אשפוזם של שני ישראלים ששבו מקונגו ופיתחו תסמינים מעוררי חשד, הודיע משרד הבריאות כי בדיקותיהם לאבולה נמצאו שליליות. למרות זאת, הרשויות ממשיכות לעקוב אחר ההתפרצות באפריקה ולשמור על היערכות גבוהה
יובל אביב
23.06.26 | 14:24



